TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Volby

První kolo prezidentské volby je už za mnou a zejtra po 14. hodině budu netrpělivě sledovat, jak si povede Pan Kníže, kterému jsem nakonec hodil svůj hlas (a skoro všichni ostatní v mém okolí a rodině). Nepředpokládám, že by nějaký z kandidátů získal více než 50 procent hlasů a proto bude zajímavý sledovat, kteří dva kandidáti se pak spolu utkají v druhém kole – Já to tipuju na Fischer vs Kníže (což by pro mě, jako jeho voliče byla dobrá varianta, protože by pak měl velkou šanci uspět). Horší varianta by byla Zeman vs Kníže  a ta úplně nejhorší  (pro mě) je varianta Zeman vs Fischer… to bych si asi musel hodit korunou… a nebo provaz 🙂

Uvidíme tedy zítra… a koho jste volili Vy?

Luke

5 responses to “Volby

  1. Lou Leden 12, 2013 (4:37 pm)

    Musím říct, že do poslední chvíle to bylo pro mě dilema. I vzhledem k šancím ve druhém kole jsem nakonec volil Fischera. Kdyby se Fischer do druhého kola dostal, měl by podle mě větší šanci porazit Zemana než Schwarzenberg. Pravděpodobně by ho volili pravicové voliči a možná i část voličů ČSSD. Měl by tu výhodu, že reprezentuje střed. Schwarzenberg je podle mě hodně znevýhodněný tím, že je jasně napravo a že je členem vlády. Zeman už to hned připomenul. Podle mě to ve druhém kole bude tak, že se voliči Dienstbiera přesunou k Zemanovi, Fischerovi a Franzovi voliči se rozmělní mezi oba dva a ten zbytek půjde asi ke Schwarzenbergovi. Bude to zajímavý. Čekejte další alternativní prezidentský speciál 🙂

  2. Kví Leden 13, 2013 (8:16 am)

    Luke,
    kdyz nebudes mit zloutenku, budete poradat v sobotu volebni party?

  3. Luke Leden 14, 2013 (8:17 am)

    Pokud o ní bude zájem, tak bych jí rád udělal….

  4. ladik Leden 14, 2013 (8:19 pm)

    Udelat volebni party pro volice Milose a Karla je silenstvi 🙂 Karlovci jsou zaslepeny ruzovym cirem a neni s nimi rec. Zemanovci volaji jezevce z nory. S nimi rec sice je, ale proc se s nimi bavit o pruserech expremiera? 🙂
    Protrpim druhe kolo a budu doufat, ze se ty miliony lidi jednou probudi a pustime do politiky ferove lidi, kteri nelzou, nekradou a zajimaji se o obcany ČR.

  5. Luke Leden 14, 2013 (8:40 pm)

    Volební párty je pro kamarády, bez ohledu na to koho nebo co volej, to snad víš už z minula, ne? 🙂 A KArel tvé kritéria myslim splňje. Nekrade, nelže, dle mejch měřítek je férovej… takže u tebe favorit?! :).

Zanechat Odpověď

