TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ingress

Ingress je hra Googlu. Mobilní alternativní realita. Kdo zná geocaching (já ne), tak možná pochopí rychleji.

Hráč na svém mobilním zařízení s androidem vidí ingress jako klasickou mapu na které jsou umístěny portály. pokud má portál v dosahu, může ho obsadit. Proč?
Zjistilo se, že na Zemi mohou přijít Shapers. Neboli nějací ufoni. Lidé se rozdělili na dvě skupiny. Jedni – to jsou ti zelení a v Česku se jim údajně říká žabičky v originále enlightened, chtějí obsadit portály, aby mezi nimi vytvořili pole a Shapers mohli přistát na Zemi. Pomůžou Zemi? Druhá skupina, to jsou ti modří – resistance, (prý šmoulové) tvrdí, že nepomůžou. A tak se snaží portálům rozbít jejich zelenou ochranu a obsadit je pro sebe.
Už začátkem prosince jsem si zažádal o přístup do hry. Hra je jen na pozvánku a tu jsem neměl. Četl jsem, že se čeká i týden i déle. Já čekal těch týdnů asi 6. Kód přišel a šlo se do akce i s Peťulou a Bárou.
Rozhodl jsem se přidat k modrým – hnutí odporu.
V Řepích jsem si prošel tutoriál a vůbec jsem z něj nebyl moudrej. Sesbíral jsem jen manu, hlavně u Louova baráku se jí válelo dost, ale portál nikde. Řekl jsem si, že v praxi se uvidí. Abych to upřesnil. Portál je umístěn tam, kde je nějaká kulturní památka či zajímavost. Na sochách, domech atd. A v pondělí jsem cestou do práce viděl první portály, sesbíral jsem nějaké zbraně a pochopil, že na levelu 1 nezmůžu vůbec nic, protože ti, kteří hrají už od začátku jsou teď na levelech 5, 6, 7 a proti jejich obraně jsou moje střely směšné. A portály mi vrací 10x víc. Ta mana nebo energie slouží i jako životy. Ale nevím, co se stane, kdyby došla, jestli zemřu nebo ne.
Smířil jsem se s tím, že budu obcházet pouze naše portály, doplňovat jim energii a hackovat z nich další zbraně.
Když tu přišla středa a velký zlom! U pražského povstání byl od pondělí do středy portál obsazený zelenými. Asi zrovna někdo z modrých šel kolem a rozbil ochranu portálu a obsadil ho. Portál se vybaví resonátory, které zvyšují dosah portálu. Pokud na sebe portály vidí, lze je propojit. Propojením tří portálů vznikne pole. Začal jsem vybavovat portál resonátory, když tu přišel zelený útok, který se mi podařilo odrazit (rezonátorů jsem měl tolik, že než mi je zničil, nacvakal jsem tam další). Když se takhle zadařilo, vypravil jsem se na Václavák. Tam je portálů asi dvacet. Když jsem si sbíral vybavení z našich modrých portálů nahoře u Muzea, přišli ke mě dva kluci, že taky hrajou za modrý. Povyměňovali jsme vybavení. Ten jeden byl už level 5 a šel a všechno zelený ničil. My dva na levelu 1 jsme šli jen za ním a obsazovali portály a propojovali je mezi sebou. Dole na václaváku už mi tak mrzly ruce, že jsem kluky musel opustit a ještě jsem prolinkoval portály v pasáži Lucerna. Konečně jsem se dostal na level 2. Dobrá akce.
Celý modrý Václavák vydržel asi do 22h večer, kdy se odspodu vydala partička zelených nahoru a všechno nám zničila a obsadila pro sebe. To už jsem šel spát.

Ladik

P.S. právě teď dorazil někdo z modrých na Vyšehrad. Viva la resistance

Zanechat Odpověď

