TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Tablet

Karel Točna přišel o svůj tablet, já též. Hrál jsem na něm ingress zhruba měsíc a za tu dobu jsem se nedostal k tomu, abych své zbraně použil v plné síle. Když tu se v práci shání ředitel po tabletu, na kterém by mohl testovat. Já jsem přece ten, kdo testuje. Tak i já, stejně jako Točna,  jsem o svůj tablet přišel, abych naplnil vyšší cíle.

Ladik

2 responses to “Tablet

  1. Luke Únor 14, 2013 (8:23 am)

    já myslel, že sis někdy loni kupoval i nějakej svůj tablet? Tam ingress nejde?

    • tvvona Únor 14, 2013 (6:53 pm)

      tam ingress nejde. Mam tam procesor MIPS a ten podporuje asi tak 5% androidich aplikaci. Bohuzel se kauf moc nepovedl..
      Ale na videa, youtube, internet v pohode. S hrama je to holt horsi.

Zanechat Odpověď

