TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

kolega

kdysi jsem byl na skoleni a nechtel jsem jezdit s jednim kolegou domu. At jsem se snazil sebevic, na zastavce jsem ho vzdycky potkal a i kdyz jsem delal, ze ho nevidim, on me videl.
Dneska v hospode zaplatil stejne jako ja a ptal se, jestli jdu na tramvaj. Tak jsme sli spolu. Devitka nam chtela ujet, tak jsem musel popobehnout a i on, ackoliv ma asi 200 Kg, to dobehnul. Pak funel 5 minut.
Prislo povidani o super nokiich s gorila sklem a ze samsungy jsou jen plast. Pri hledani spoje domu se dal do maxi rollovani. Ja to nasel na netu hned, ale on si dneska nainstaloval novej offline jizdni rad, ze mu trvalo jen deset minut, nez nasel, jak dal z andela. Ma totiz jen 300MB FUP, tak nebude hledat na internetu.
Uz vystoupil. Rest in peace.

Ladik

One response to “kolega

Zanechat Odpověď

