TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

První řepský playstation turnaj ve FIFA 13 – „Turnaj lůzrů“

v neděli jsme měli s TV VONOu natáčet další Točnu, bohužel už po několikáte to zas nevyšlo (tentokráte kvůli Lukyhellově nemoci), ale i tak jsme se s Louem a Ashmanem sešli v „Točnovic bytě“ a rozhodli jsme se uspořádat malej fotbalovej turnaj na playstationu. Pojmenovali jsme ho jako „turnaj lůzrů“ a pojali jsme jej dvoukolově ligovým způsobem (tj hraje každý s každým 2x.). Tohoto turnaje se zúčastnily 4 týmy:

skotský Celtic (Ashman)
Římský FC Rome (Lou)
anglický Arsenal (já)
a polský Bielsko-Biala (počítač – v prvním kole obtížnost „legenda“, v druhém „amatér“)

Nutno dodat, že Lou hrál FIFU úplně poprvé a hlavně za začátku měl co dělat, aby si zvyknul na ovládání. Turnaj začal zápasem mezi mým Arsenalem a ashmanovým Celticem .  Ashman, který během turnaje získal nelichotivou přezdívku „faulíř“,  pomocí skluzů, kopání  a dalších nečistot (dobrá a taky díky dobré taktice) mě  nakonec porazil 1:0 ve vcelku vyrovnaném zápase. O velké překvapení se postaral outsider, počítačem ovládaný Bielsko-Biala, který v prvním zápase smetl Římský tým 8:0. Lou zaznamenal hned na začátku zápase svůj první gól ve FiFě (bohužel do vlastní branky). Na svůj první opravdový gól čekal až ale do posledního zápasu turnaje.

Každý z týmů odehrál v turnaji 6 zápasů a v prvním kole byl  i muj Arsenal zaskočen Bielskem a podlehl mu 0:2. Díky této prohře jsem pak v turnaji zůstal na druhém místě za faulířovým Celticem, kterému jsem v druhém kole oplatil porážku 0:1 z prvního kola.

Konečná tabulka turnaje – zápasy, výhry – prohry – body

1. Celtic                   6  5  1     15bodů
2 Arsenal                6   4   2  12 bodů
3. Bielsko-Biala    6  3  3     9bodů
4. FC Rome            6  0 6     0 bodů

fifa

 

Tak doufám že si někdy zas  dáme další turnaj a že se zúčastní více vonáků 🙂

Luke

 

6 responses to “První řepský playstation turnaj ve FIFA 13 – „Turnaj lůzrů“

  1. Ashman Únor 27, 2013 (2:48 pm)

    Zapomněl jsi dodat, že přezdívku faulíř jsem získal pouze u tebe a jen proto, že fotbalu rozumíš jak koza jaderné fyzice.:)

  2. Luke Únor 27, 2013 (3:14 pm)

    Jen pravý faulíř popírá svou vinu… 🙂 škoda že jsme nepočítali žlutý a červený karty, tvrdim že bys v nich taky vyhrál 🙂

  3. Ashman Únor 27, 2013 (6:41 pm)

    Mimochodem, koupil jsem si Fifu pro PC a po 10 kolech mám na kontě 3 červený, včetně jedný pro gólmana…:)

  4. Luke Únor 27, 2013 (8:16 pm)

    Jee, fakt? Super mel. Prostě faulir. Jsem zvedávej jak ti půjdou online zápasy B-)

  5. Ashman Únor 27, 2013 (8:22 pm)

    Musel jsem se naučit nový způsob obrany, starý postupy moc nefungujou…
    Do online zatim nejdu. Nejdřív si musim koupit novej ovladač. Tenhle je dost nepřesnej, proti těm, co máš ty.

  6. Luke Únor 28, 2013 (7:26 am)

    Já mám doma ještě tenhle bez drátovej a ten je hodně podobnej i co se týče přesnosti – těm playstationovskejm – http://www.speedlink.com/?p=2&cat=3315&pid=23946&paus=1
    a je kompatibilní jak s PC tak s PS3….

Zanechat Odpověď

