TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

měsíční běhací rekapitulace

minule jsem si stěžoval, jak mi to běhání moc nejde, naštěstí pak se to v únoru nějak zlomilo a běhání mě zas začalo bavit a až do konce února jsem se dostal do své běhací formy. Pak ale přišla ta současná nemoc a teď jsem zas musel vynechávat :(.  Dneska jsem si zaběhl zkusmo 4km a přes občasné záchvaty kašle to docela šlo, akorát jsem se zadejchal daleko víc než obvykle – je vidět že plíce mi zatim nepracujou na sto procent :). Do posilovny nám konečně taky dali i cyklistickej trenažer, takže plánuju, že bych aspoň 1x tejdně místo běhu jel půlhodiny „na kole“,ať mám nějakou změnu

A takhle to u nás v posilovně vypadá:

.IMG_20130315_095622

Tolik tedy k mému současnému (ne)běhání – váha šla konečně taky od Vánoc trochu dolu a jsem +- na 82 kilech a těšim se, že na jaře se bude hubnout líp 🙂

Luke

Zanechat Odpověď

