TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

A je to tu…

Po dvou neúspěšných týdnech samoléčby a pití coldrexů jsem nakonec rezignoval a rozhodl jsem se, že navštívím doktora. Tak se včera i stalo a výsledkem návštěvy je to, že mám asi po čtyřech letech neschopenku a předepsaný antibiotika, takže tenhle tejden bude, až na pár výjimek, lehací a léčící. Ještě o víkendu jsme ale stihli s řepákama dotočit další kus Točny a už nám zbejvá jen necelá třetina, kterou snad brzo doděláme a já v tomhle tejdnu alespoň budu mít trochu času na sestříhání takového malého dokumentu z natáčení, kterej jsem v neděli natočil. Jo a koukali jste dneska z okna? Ta svině je tam furt…. 😦 Luke

2 responses to “A je to tu…

  1. Ladik Březen 19, 2013 (10:55 am)

    Se uzdrav, antibiotika Ti zaberou hned a pak už si to budeš doma užívat. Jen se připrav na to, že vejplata bude o něco nižší.

  2. Lou Březen 19, 2013 (5:08 pm)

    Uzdrav se. Já jsem taky aktuálně nemocnej. Ale jen na dva dny, abych se zbavil nachlazení. Už aby bylo trvale teplo.

Zanechat Odpověď

