TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Konečně zdráv

Tak včera mi oficiálně konečně skončila neschopenka a i když kašlík a rýmička ještě trochu trvá, jsem rád, že nebudu muset už bejt doma a budu moct opět trochu společensky žít a též i pracovat. Za těch 14 dní, co jsem musel bejt doma, jsem získal: 4x Stanley Cup (NHL13) , 1x titul mistra světa ve fotbale, 1x jsem vyhrál Euro a 3x získal prvenství v Premier League  a FA Cupu (FIFA 13) a už mě to docela nudí :).

Chybí mi taky běhání – dneska jsem si zkusmo vyběhl na Vítkov a v tomhle počasí to fakt nemá cenu, takže se těším na běhací pás(y) u nás v práci.

Sledoval jsem rovněž  NHL a v noci na dnešek se Jágrovi podařilo docílit 1000. přihrávky, což se zatím povedlo jen dvanácti hráčům v historii ligy.

A co chystáme na Velikonoce? Nijak speciálně je slavit nebudeme, dneska plánujeme kino, zejtra indoor piknik a v pondělí nás čeká rodinná slezina na Zličíně s pečenou kachnou.

A co TV VONA?  Mohu myslím prozradit, že pokud se nic nepřihodí, tak příští sobotu budeme s Lukyhellem, Ashmanem a speciálním lštěnským hostem natáčet další Neanonymní Alkoholiky a tentokráte onen pověstný „Centurion challenge“. Máte se na co těšit!

Luke

One response to “Konečně zdráv

  1. Luke Březen 30, 2013 (3:27 pm)

    Ještě k tpmu Jágrovi – pobavil mě rozhovor s ním po dnešním zápase, kdy se ho americká novinářka ptala, zda ho na začátku kariéry napadlo, že bude mít někdy 1000. asistenci a že to bude zrovna v dresu Dallas stars ? Jágr se pousmál a řekl, že když začínal svojí kariéru v NHL, tak tým Dallas Stars neexistoval 🙂

Zanechat Odpověď

