TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Jak jsem kupoval baterku do mobilu

Baterka do mobilu už nic nevydrží, je potřeba koupit novou. Tam, kde jsem jí chtěl koupit, ji už neměli a jinde hodně podražili. Asi je po ní fakt sháňka. Risknul jsem to a zkusil neoriginální. Za pár dnů, týdnů, měsíců uvidím, jestli se vyplatilo za méně peněz mít větší kapacitu.
Jak jsem objednával. Na stránkách obchodu rt-mobil píší, že buď objednat nebo si jen zavolat, jestli jí mají skladem. Volám si tam, že bych si hned přijel a pracovník obchodu mi říká, že je lepší si ji objednat. Já mu říkám, že se nechci registrovat (ono taky se pořád někde registrovat a rozdávat své údaje není úplně super) a on, že se registrovat nemusím, že to jde objednat i bez toho. Jdu tedy objednávat bez registrace, ale nepustí mě to, protože si musím zadat jméno a příjmení, adresu, telefon a email. Jako bych se registroval. Napsal jsem do jména x, adresa x, telefon 1, email x@x.xx, do poznámky píšu, že jsem volal a že už si pro to jedu.
Když přijedu, řeknu pánovi za pultíkem, že jsem si objednal baterku na jméno x. A on, že to stornoval. A já, že si to tedy vezmu bez objednávky. Dá mi to, zaplatím a ptám se na účtenku. On, ať mu řeknu jméno, já, že mu půjčim občanku, ať si to opíše a on občanku nechtěl a vytisknul mi účtneku beze jména jen jako maloobchodní prodej. Takže to jde.
No a baterka už je v telefonu.

Ladik

3 responses to “Jak jsem kupoval baterku do mobilu

  1. Lou Duben 6, 2013 (11:09 am)

    Já mám s těma neoriginálníma baterkama docela dobrý zkušenosti, většinou fungujou bez problémů.
    A navíc takhle plníš plán profesora Halibuta na zbohatnutí 🙂

  2. Ladik Duben 10, 2013 (12:06 pm)

    První baterka šla do kytek. Vyměněno za další. Uvidíme, jak to bude pokračovat…

  3. muj nazor Srpen 11, 2016 (11:33 am)

    Nejhorsi je kdyz se pokazi neajky komponent, nejen v mobilu. Je cas zvazovat nakup noveho:D

Zanechat Odpověď

