TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Měsíční běhací rekapitulace

Opět jsem tu zpocen a uřícen zpět z běhacího pásu. Minule jsem tu optimisticky psal , jak jsem dostal novou chuť do běhání, jak jsem se konečně po Vánocích zas rozběhal a samozřejmě do toho přišla nemoc a 15dní jsem neuběhl ani metr, takže to bylo bídný. Do tempa jsem se tedy vrátil až v minulém týdnu a byl to zas dost boj- tělo si pravidelné zátěži  odvykne hodně rychle, takže první běhy po nemoci byly peklo a občas jsem musel dávat při běhu pauzy. V tomhle tejdnu už se to trošku ustálilo (opět 5km denně) a začal jsem k běhu více přidávat posílování – ať už na rucea ramena (pětikilové činky), tak celkově na veslařským trenažéru, kde chci trávit víc času než dosud, kdy jsem ho zatím používal spíš na protažení před během.

Plán na dalších 30 dní? Hlavně zůstat zdravej a skutečně celej měsíc min 5x týdně vyběhnout. Venku už je taky docela hezky, takže budu moci snad přidat už i sobotní kratší běhy na Vítkově, na což se dost těšim.

Běhu zdar

Luke

Zanechat Odpověď

