TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Brejloun

Dneska se ze mě poprvé v životě stává brejloun, kterými jsme opovrhovali na základce a nemohli jsme je mlátit, protože měli brejle (nebo to je z Mikulášových patáliíí?? už nevim :))
Nechal jsem si je udělat v Optice Anděl na Arbesově náměstí a výhodou bylo, že jsem je mohl platit z firemních benefitů. Nejdířv mi paní, vypadající jako Barbara Streisand, změřila oči – dle papírů jedno pidlalo jen půl dioptrie, jedno třičtvrtě – pak jsem si vybral obroučky (hezký silné retro) a čočky (tvrzený plast Essilor Crizal s nějakou anti prachovou a reflexní vrstvou) a dneska jsem si brejle vyzvednul.

Konečně vidím ostře! Nejprve jsem to testoval na kolezích a kolegyních – Fůj, to jsou ale obludy! Pak jsem se podíval do zrcadla – fůůj, král všech oblud!
Kromě těchto šoků jsou zde ale výhody – Konečně přečtu text, co náš šéf píše na tabuli v našem kanclu. Můžu taky kontrolovat kolegu vedle mě, jestli pracuje – vidím mu už na monitor a dokážu rozeznat film a facebook od pracovních nástrojů 🙂

Venku se zatím s brejlema chodit neodvažuju – stydím se i tak a ještě navíc bejt brejloun…. ale vyzkouším je v pátek při natáčení alkoholiků, aby mě, stejně jako Supermana když si nasadil brejle, lidé nepoznali.

A tady jsou:

IMG_20130417_132753

=================== Update 18.4. ===================
Ok, na četné žádosti o podobiznu nabízím první autoportrét…
lukebrejl

Luke

5 responses to “Brejloun

  1. Kví Duben 17, 2013 (7:13 pm)

    Chceme vidět, jak Luke vypadá, ne jen brýle ve futrálu!

  2. Mehehe Duben 17, 2013 (9:11 pm)

    Asi si je taky pořídím, když je to taková móda…všichni kolem mě brejlatěj 🙂

  3. Lou Duben 19, 2013 (4:23 pm)

    Jak si správně napsal, ne vždy jsou brýle výhoda. Třeba při úklidu. Bez brýlí mi přijde všechno čistý, s brýlemi je všude neskutečnej bordel 🙂

  4. Ashman Duben 19, 2013 (5:13 pm)

    Ty vole Hrdla

  5. Pedro Květen 5, 2013 (8:44 pm)

    Vítej v klubu, mám velmi podobné okuláry 🙂

Zanechat Odpověď

