TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Měsíční běhací rekapitulace

A je to tu – s pravidelností menstruující dělnice zde každý měsíc  – někdy dříve a někdy později – popisuji mé běhací pokroky a nejinak je tomu i teď v Květnu. Nuže tedy – stále běhám! Denní porci jsem si nastavil mezi 4 -5km a právě v dubnu jsem začal více k běhu cvičit a posilovat a nejvíc mi dávaj zabrat dvě pětikilový činky. Možná si řikáte – jé jen pět kilo, taková muší váha… no ale zkuste si je s nataženejma rukama předsebou  (nebo do stran) zvedat a schválně kolikrát to vydržíte :).

Důležitou změnou je zlepšení jídelníčku – začal jsem si k obědu kupovat saláty  – naše místní italská pizzerie má každej den docela slušnej výběr dobrejch salátů, takže i to má možná vliv na to, že se mi zas daří kila tlačit dolu.

Díky jarnímu počasí už jsem si taky několikrát zpestřil cestu domů procházkou z Anděla – přes jazzdock a nábřeží, kolem národního divadla, přes václavák a příkopy až do Tlustý Koaly na vynikající dvanáctku KOALA (pivovar únětice) a pak hezky tramvají z Jindřišský domů.

Plán na dalších 30 dní je jednoduchej – vyděržat a možná trošku omezit alkohol (to si ale ještě musim rozmyslet  – nejlépe u sklenky vína :))

Luke

 

Zanechat Odpověď

