TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Další stěhování?

Ještě v sobotu jsme si mysleli, že v našem současném žižkovském pronájmu vydržíme ještě řadu měsíců, ale tu Žába našla na srealitách zajímavej pronájem velkého 3+1 bytu v Ječné ulici za hodně dobrou cenu, napsala tam tedy, včera si byt prohlédla a zítra by měla být podepsána smlouva a vypadá to tedy, že se budeme po pěti letech opět stěhovat!

Já osobně jsem nejdřív nechtěl o stěhování ze Žižkova ani slyšet, pak  mě ale nahlodala možnost mít konečně doma trvalé zapojené a rozestavěné mé nahrávací studio, dále 15 minut pěšky do práce a centrum města v dosahu několika minut chůze. A do Woodstocku mi pojede přímá tramvaj! :).

Tak nám držte palce, ať to dobře dopadne a pokud ano, tak se určitě dočkáte nějaké další kolaudace 🙂

Luke

2 responses to “Další stěhování?

  1. Lou Květen 13, 2013 (11:29 am)

    Takže konečně by to bylo centrum 🙂

  2. Ashman Květen 13, 2013 (9:21 pm)

    To jsem říkal taky.:)

Zanechat Odpověď

