TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Boston vs. Toronto, 7. zápas

„No ty vole, to bylo napínavý! Úplně jsem propotil trencle!“ Tohle bych asi řikal, kdybych se na dnešní noční zápas podíval, ale jelikož jsem ho hezky prospal, mohl jsem se kochat v klidu výsledkem a sestřihem ze zápasu  (navíc, vzhledem k mé smůle, když na sport koukám, by se nic níže popisovaného nejspíše nestalo)

Nicméně do historie NHL se tenhle zápas zapíše senzačním vyrovnáním zápasu v poslední třetině – Boston v polovině třetí třetiny prohrával 1:4 a během necelých deseti minut dokázal zápas vyrovnat na 4:4 a po té v prodloužení Patrice Bergeron rozhodl zápas svým druhým gólem večera. Ani naši hráči nezůstali pozadu – David Krejčí přispěl k vítězství 5:4 dvěmi asistencemi a Jaromír Jágr jednou asistencí.

V dalším sedmém zápase večera se utkal New York Rangers s Washingtonem Capitals a deklasoval ho jednoznačně 5:0. Pro mě je výsledek a postup Rangers překvapením vzhledem k tomu, jak byl Washington v základní sezóně rozjetý a jeho velká hvězda Ovečkin dávala gól za gólem.

Boston se tedy v dalším kolem playoff utká práve s New Yorkem a já se nemůžu tedy stále oholit, což už mě začíná štvát 🙂

Další dvojice druhého kola playoff jsou:

Chicago Blackhawks – Detroit Red Wings
LA Kings – San Jose Sharks
Pittsburgh Penguins – Ottava Senators

Luke

Zanechat Odpověď

