TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Prodloužený víkend za námi (a před námi)

je na čase zaznamenat další uplynulý víkend  do zadků (análů) historie. Ten náš začal v pátek v podvečer v kině Aero, kam jsem šel hned z práce opět zařídit další  Aero kartičku na 10 filmů a za kasou byla opět nová slečna, která opět asi 5 minut studovala, jak se vlastně z těch našich benefitů kartičky kupují, ale nakonec bylo vše zdárně vyřešeno a mohl jsem si dát polotmavé pivko. Bylo ještě docela brzo, pročež jsem se začetl do Pavla Dobeše a jeho (e)knížky „Něco o Americe„. Dobeše jako folkaře moc nemusim (zpátky do trenek se mi nechce a ani kšandy už si zapínat  nemusim) , ale ta knížka je docela čtivá a vtipná – popisuje autorovo cestování po USA v létě 1993, tedy jen pár let po sametové revoluci. Ty jo, už je to 20 let….
Po sedmé dorazila má žabí žena a pan Mehehe následován Kví a nakonec i Ondra s Káťou a byli jsme komplet. V aeru od 20:30 dávali nový remake Fitzgeraldova románu Velký Gatsby (s Leošem Di Kaprem) a byli jsme zvědaví jak dílo dopadne. No nebudu Vás napínat – zde se to nedozvíte – menší recenzi Gatsbyho si schovám na nějaký další blognutí o filmech. Po filmu jsme dali ještě víno, ale na většinu z nás již padala únava a tak jsme to nazvali nocí („called it a night“) a šli domů.

V sobotu šla žába makat a já jsem se rozhodl, že začnu s první fází stěhování do nového bytu. Tou první fází je vyhození všech kravin, který doma mám a který stěhovat nechci. Nejsem vyloženě ten typ, který si musí schovávat každou věc či vzpomínku z minulosti, ale i teď jsem se srdceryvně loučil se svými starými VHS kazetami, oblečením, starejma počtačovejma krámama atd. Probral jsem i naší polorozpadlou knihovnu a své válečné knížky jsem hezky narovnal do velké tašky a v neděli putovaly do řepákova.  No celkem jsem v sobotu vyhodil 4 obrovský pytle bordelu a to ještě musim vyhodit starej PC CRT monitor (19palců, funkčí – chce někdo za odvoz??), nefunkční hifi zesilovač a rádio a taky se asi zbavíme staré televize (CRT 55cm – taky za odvoz, jestli má někdo zájem :)). Naskenoval jsem si i své sešity s hokejovými výstřižky a pak šly rovněž nemilosrdně do pytle – žádné slitování s relikviemi mládí…

V neděli jsme dopoledne s tátou vyrazili na chatu, počasí vypadalo dobře, a tak jsem posekal zahradu (bohužel žádnej slepejš mi tentokrát pod sekaču nevlezl), chvíli jsem si hrál na zahradníka a odborně očistil naší kamenou cestičku a ještě zkulturnil interiér chaty luxem, takže vše je připraveno na chatový víkend za dva týdny.  Po návratu do Prahy jsem hned upaloval do stromovky, kde již piknikovali Mehehe, Kví a Žába a tam jsme strávili příjemné odpoledne a podvečer ve společnosti vína, jídla (ten smradlavej sýr byl moc dobrej), kotrmelců a hvězd. Cestou ze stromovky nás přepadl letní déšť a tak jsme se ukryli v letenském Tapas baru. Ochutnal jsem rum Dictador a Sangrii a neustále jsem rozmejšlel, jestli mám jíž ještě na oslavu kamarádovejch narozenin, kterýmu jsem mou účast již dříve slíbil. Nakonec jsem neodolal a kolem desáté večer v solidním dešti jsem vyrazil do B3 baru na Balabence (a cestou jsem se v těch žabkách pěkně natáhl, protože za mokra hodně klouzaj)  a tam byla oslava již v plném proudu. Oslavenec hrál na Cajon, kytarista z jeho kapely hrál na dvanáctistrunku a mně hned po příchodu přistál na stole vedle piva morgan s limetkou. Pak už jsme jen hráli, zpívali, pilo se už naštěstí jen střídmě a před druhou ráno jsem se nechal teleportovat domů. V pondělí v sedm ráno jsem napsal lakonickou SMS do práce, jestli si mohu vzít volno, odpověď byla kladná a usnul jsem zas šťastným spánkem opilce.

Takový byl tedy muj uplynulej víkend, včera jsem tedy střízlivěl a abstinoval a dneska se večer opět vrhnu do víru nočního života na našem firemním večírku na pražském výstavišti…

Těšim se ale i na tenhle víkend, tam mám volno už v pátek a s Žábou podíváme opět na grébovku a v sobotu večer si na koncertě Professorů vzpomeneme na jejich nedávno zesnulého bývalého baskytaristu Gustava.

Jo a když  jsme u té píči s kosou, tak dneska jsem se dozvěděl, že umřel Ray Manzarek – klávesák z Doors… :(.

Luke

2 responses to “Prodloužený víkend za námi (a před námi)

  1. Lou Květen 21, 2013 (5:01 pm)

    Jestli je ta CRT tv funkční, zkusím se zeptat v práci, jestli by jí někdo za odvoz nechtěl. Televize tam jsou docela v kurzu.

  2. Luke Květen 22, 2013 (6:25 am)

    Jo je funkční, stačí dokoupit settop box…

Zanechat Odpověď

