TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Go Bruins, Go!

Po delší době jsem dneska ponocoval a ve dvě ráno jsem si zapnul přímý přenos druhého zápasu finále východní konference NHL. První sobotní zápas na ledě Pittsburghu vyhráli Bruins 3:0 a v tomhle druhém zápase na domácím ledě se chtěli tučňáci pomstít a vyrovnat sérii. Hned po několika sekundách ale udělal Sidney Crosby velkou chybu, špatně rozhrál a Brad Marchand otevřel skóre zápasu ve prospěch Bostonu… pak už se to jen vezlo… za chvíli přidal Horton druhý gól, David Krejčí třetí gól a hra se uklidnila. Tomáše Vokouna v brance tučňáků vystřídal Marc Fleury a půl minuty před koncem první třetiny vykřesal domácím naději Sutter, když přesnou střelou pod břevno snížil na 1:3. Odpověď ale přišla během 15 sekund a ješt před první sirénou opět Brad Marchand zvýšil na 4:1. Nevěřícně jsem kroutil hlavou – takovouhle první třetinu jsem v Bostonu ještě neviděl a tučňáci se mi zdáli úplně bezzubí (btw – maj tučňáci vůbec zuby nebo jen zobáčiska? :)) . V druhé třetině se hra vyrovnala, šance se střídaly na obou stranách a gól nepadl. Bylo půl čtvrtý a já si šel lehnout. Za tři hodinky mi zazvonil budík a vždycky, když se vzbudím a hrál se zápas, první co udělám je, že se na tabletu mrknu na výsledky a jsem napnutej. Zápas nakonec skončil 6:1 pro Boston. Hned na začátku třetí třetiny se trefil Patrice Bergeron (po krásný přihrávce Jaromíra Jágra) a skóre dovršil dvě minuty před koncem přesnou střelou Boychuk.

V zápase zazářil druhý Bostonský útok (Marchand – Bergeron – Jágr), který se postaral o tři góly a Bruins jsou na nejlepší cestě dostat se do finále Stanley Cupu. Nyní je čekají dva domácí zápasy a tučňáci budou muset hodně zabrat, pokud chtějí mít naději na zvrat série, která je nyní 0:2 v jejich neprospěch.

V druhém finále západní konference hraje Chicago proti Los Angeles a tam je stav rovněž 2:0 ve prospěch chicagských Blackhawks….

Luke

Zanechat Odpověď

