TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Běhání a stěhování

abych nepsal dvě oddělené a zbytečné blognutí, spojím je do jednoho, abych si ušetřil čas…

Nejprve k běhání – v posledních týdnech mě každodenní 45 minutovka v posilovně dost baví a díky zdravým obědům, na které jsem v půlce května najel, se to začíná pozitivně projevovat i na váze. 29.5. pak přišel den, který se zlatým písmem zapíše do mého úsilí  a to díky tomu, že jsem se poprvé zvážil pod 80 Kg (dobře, jen deka pod, ale i tak mě to potěšilo). Jinak průměrně vážim teď jako když mi bylo 25, takže aspoň v tomhle ohledu „mládnu“ .  Ještě se zbavit zbytku pupku a podbradku a budu spokojenej a Žába mě bude muset začít hlídat! :). Minulej měsíc jsem plánoval, že omezím konzumaci alkoholu, který mému snažení moc nepřispívá a to se bohužel nepodařilo, takže si dám ještě před dovolenou menší abstinenční pauzu pro očištění organizmu, abych ho pak mohl ve Francii náležitě zatížit :).

Dost už o zdraví, o víkendu jsme pokračovali s pracemi na novém bytě, dodělali jsme postel (nechápu proč ikea musí rozložit na součástky i rošty, který dáváte dohromady dvakrát dýl než samotnou postel), novou knihovnu na desky, noční stolečky a botník. Já už mám přestěhovánu většinu kytar a postupně si tam cestou do práce převážim i další krámy, který nechci svěřit hrubým rukám stěhováků. Za měsíc – 16. července pak příjde den D a velkej náklaďák přestěhuje zbytek nábytku a věcí . Už se těšim až to bude za náma.

Luke

Zanechat Odpověď

