TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ztracenej mobil

Konečně se to stalo i mně 🙂  V patek jsme hráli v kladenském auto da Fe, po koncertě jsme pak s Vaťákem a Vaitíkem pařili na DJ jak za mlada a kolem druhý hodiny ranní jsem najednou zjistil, že mobil v kapse neni. V klubu jsem ho nenašel a na bar jej taky nikdo nepřinesl a pokusným zavoláním na moje číslo jsem zjistil, že je vypnutej – takže bylo jasný, že někdo můj nebohej huawei našel a pohotově přivlastnil .  No nic,  Vaitík nás opíjel Diplomaticem, tak jsme pařili dál až se přiblížila čtvrtá ranní a s ní i odjezd do prahy. Najednou jsem si přišel jak bez ruky. Kdy přesně má autobus jet a odkud? Předem jsem si to nezjišťoval, protože „si to pak přece  najdu přes mobil…“. Naštěstí spolucestující Jarouš si mobil hlídal líp a tak jsme zdárně vyrazili. Autobus jel skoro 50 minut.. co budu dělat? Jarda zas usnul a sluchátka bez mobilu jsou mi nanic. Hm…  přemejšlel jsem, co musim po návratu domů udělat – zablokovat SIMku, změnit hesla ke všem službám,  zažádat o duplikát simky a pořídit novej mobil… ach jo.

Když jsem v půl šestý dorazil domů, přihlásil jsem se do Vodafone samoobsluhy a asi 20 minut jsem se snažil zablokovat SIM kartu. Bohužel neúspěšně. „Technická chyba“ se zobrazovala skoro pořád a tak jsem rezignoval a doufal sem, že nový majitel mého telefonu snad nebude mít náléhavou potřebu volat do austrálie. Povedlo se mi aspoň zažádat si o zaslání duplikátu SIMky a pak jsem začal měnit hesla – přemejšlel jsem, co jsem vlastně měl na mobilu nastavený – jasnej je Google a jeho služby, pak ksichtbook, email…  ještě štěstí, že jsem v den ztráty v práci prozřetelně zrovna telefon „čistil“ od zbytečností a dost dat z SD karty zrovna ten den mazal.  Změnil jsem tedy všechny hesla a šel konečně spát…

Ráno jsem pak vyrazil do Alzy,koupil tam použitej smartfoun od prestigia, koupil jsem si prozatimní předplacenou kartu, než mi příjde ta moje nová a ve Vodafone obchodě na Palladiu jsem nechal starou simku deaktivovat.

Nelituju ani tak toho starýho mobilu – byl už hodně pomalej na dnešní androidí aplikace a dalo se s ním defacto rozumně jen volat a smskovat. Lituju ale dvaceti gigabajtové MP3 sbírky na SDkartě, kterou jsem pracně budoval víc než rok a měl jsem tam řadu svejch oblíbenejch alb, který teď musim stahovat znovu :). Taky jsem si chyře nezálohoval žádné kontakty a tel. čísla, takže v novým mobilu mám zatím jen čísla na dvě nejdůležitější ženy v mém životě (Žábu a Mámu :)) a další čísla po Vás budu pokoutně loudit, až se zas uvidíme.

A poučení? Netancovat po třech rumech v narvaným klubu s mobilem v kapse….

Luke

Zanechat Odpověď

