TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Úspěchy

Fail ranní:

Skvělý, 07:45, akorát to stíhám na osmou do práce, seběhnu na stanici tramvaje, nastupuju do 16ky a za chvíli na Národní třídě zjišťuju, že sedim v tramvaji 22… příště si ty brejle vezmu už ráno a nepříjdu tak do práce pozdě…

Fail pečící:

Další fail byl můj včerejší pokus o první pečení domácích baget. Udělal jsem kvásek, nechal ho odležet a včera se pustil do baget. Těsto bylo dost řidký a takový šíleně lepící, takže nakonec z toho vznikla jakási zpečená hroudohmota, uvnitř lehce nedopečená, protože zatím pořádně neumim ovládat ani tu naší troubu. Pekař ze mě tedy nejspíš nebude.

Fail kutilský:
Žába v týdnu byla nakupovat v Ikee a kromě šatní skříně, hezkejch bílejch nočních lampiček, koupila i malé dřevěné schůdky, aby jako prcek v kuchyni došáhla na horní skříně. Dodali je samozřejmě rozložené v jedné menší krabici, takže jsem se do stavebnice hned pustil. Vzal jsem si na pomoc vrtačku s šroubovacím adaptérem (místo pomalého ručního šroubování) a začal jsem se stavbou – ta zahrnovala jen zašroubování 8 šroubů a zasunutí dvou dřevěných kolíčků. Začal jsem to suveréně skládat a za cca 10 minut bylo vše hotovo, schůdky jsem postavil před sebe a najednou jsem zjistil, že jsem zapomněl do schůdků zašroubovat nejdůležitější část – schod :). Takže jsem musel schůdky rozebrat, schod zabudovat a pak vše smontovat, při tom jsem strhl závit u jednoho šroubu… no nakonec se to nějak podařilo dát zpátky dohromady, ale navztekal jsem se u toho víc než u tý ikea postele…. 🙂

Tolik tedy k několika úspěchům- těšim se už na dnešní večerní koncert – hrajeme od 22:00 ve Vršovce u Hradce Králového po Abba revivalu, tak jsem zvědavej na jejich Agnethu a Fridu 🙂 a zejtra ráno vyrážim na chatu připravovat to tam na víkendovou společenskou akci. Konečně se tam sejdeme snad všichni Vonáci a Lou sliboval, že natočíme i první scény do pořadu „Na Vlastní pěst“ o antiekologickém hnutí Blackwar! 🙂

Užijte si víkend

Luke

 

 

 

Zanechat Odpověď

