TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Víkend na chatě

Hezky jsme se na chatě pekli a nebejt hadice s vodou, tak jsme skoro i lekli.  Já jsem z pátka na sobotu  spal po koncertu asi jen 3 hodiny , ale únava zmizela hned po nástupu do autobusu, kterej mě v sobotu ráno odvezl z Hradčanský na Bezděkov. Zahrada byla šíleně zarostlá, protože naši tam letos skoro vůbec nebyli, takže jsem se ihned pustil do sekání trávy, což jsem dělal další 4 hodiny než dorazila výprava řepáků s Žábou a Kví s Mehehem.  Lou dorazil kolmo (tedy na kole) a jelikož Lukyhell vzal kameru, natočili jsme odpoledne jednu scénku z připravovaného dokumentu o hnutí Blackwar.

Lukyhell s Ashmanem přitáhli zbytky chlastů z Finska a ochutnali jsme nějaké podivně ochucené vodky a grill jsme tentokráte i díky vedru používali spíše střídmě – za zmínku stojej výtečný saláty, losos a v neděli jsme si dali k obědu nefalšované buřty a špekáčky a udělali unboxing video rok prošlé plesnivé plnotučné hořčice – mňam.

Tolik tedy k chatě, doma nás po návratu čekalo vedro, hladový kočky, skoro bezesná noc a ranní potopa v koupelně :). Welcome to ordinary world….

Luke

 

 

One response to “Víkend na chatě

  1. Lou Červenec 29, 2013 (11:21 am)

    Sobotní odpoledne na chatě bylo fajn. Příjemné posezení, natočená scéna… a hadice jako nástroj moci 🙂
    Jsem rád, že jsem jel večer. Kdybych jel až v neděli, tak bych práci po jízdě asi nedal.

Zanechat Odpověď

