TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Malé lidské radosti….

Je na čase napsat další blognutí o ničem  – konkrétně o těch drobnostech či všedních věcech, co mi dokážou zlepšit náladu a pobavit. Zajímá mě, jaké věci dokážou zpříjemnit Váš den?

Vychlazené pivo v horku
Kombinace dobrého vychlazeného (ideálně točeného) piva a horkýho počasí  je naprosto geniální! Neznám lepší nápoj, který by se na horko a žízeň hodil líp – zahrabat se mohou jít různý koly, mojita, kofoly, vína, točený limonády či dokonce obyčejná voda… musím ale podotknout, že tohle platí jen o tom prvním pivu, který uhasí tu spalující žízeň a sucho v puse… jak čárek na účtu později přibejvá, tím se mé nadšení z piva mírní… 🙂

Úsměv po probuzení
Obdivuju holky, který se ráno vzbuděj a hned Vám věnujou úsměv, i když jsou třeba ještě ospalý, unavený, hladový,  (doplňte libovolné přídavné jméno…).Takovejhle úsměv mi zaručeně zpříjemní  začátek dne. Zkouším jej se střídavými úspěchy vracet…

Volnej víkend / Volnej večer
Mám rád ten pocit, že tenhle večer/víkend „nic nemusim“. Že můžu odpočívat, můžem vyrazit s Žábou na výlet, na večeři nebo mrknout na nějakej film a zkrátka se rozhodovat dle nálady a na poslední chvíli – zjistil jsem, že dlouhodobý plány mě spíš stresujou, než že by mi pomáhaly…

Pátek odpoledne
Kdo by ho (vyjma několika málo profesí) neměl rád?

 Cokoliv pálivýho
..no vlastně kromě kombinace sladké-pálivé, kterou nemusim (proto mi už přestaňte k různejm událostem nosit chilli čokolády) . Zjistil jsem, že jím pálivá jídla v podstatě každej den  a asi sem na nich trošku závislej… 🙂

Jameson
Spolu s několika dobrými rumy jedinej zástupce tvrdého chlastu, kterej mi – nebojím se to přiznat  – chutná. Sklenička po náročném dni mi pomáhá relaxovat… druhá sklenička mě rozesměje… a třetí…támhle letí… TVL

Četba ve vaně

Koupelna je dost inspirující prostor a jedno z mála míst v bytě, kde mě nic od četby nerozptyluje – není tam TV ani playstation, ani internet a Žába se tam vyskytuje jen občas 🙂  Až ale na současná stará kolena si tuhle kratochvíli můžu konečně dopřát. V bakelitové řepské koupelně na to nebyla atmosféra a klid (motali se tam furt rodiče, ségra a pes) , na Žižkově jsme vanu neměli (když nepočítám tu hroznou sedací ze starého bytu) a až teď v Ječný je koupelna opravdu hezká, vana přiměřeně velká a má takovej hezkej odkládací  prostor – např na tu knížku a jamesona…   Jen to nesmíte opět přehnat s tim pitím, aby se knížka nevykoupala s váma…

 

Večer s vínem bez notebooku/mobilu/tabletu
Čím víc máme doma elektronickejch kravin, tím víc si vážim občasnejch večerů bez jejich blízkosti   (šup s nima do druhýho pokoje a vypnout zvuk) Když k tomu přidám třeba dobrý víno a nějakou desku nebo film, je o dobrou náladu postaráno.

Večeře v restauraci
Mňam! Dobrý jídlo a bez práce, to udělá radost každýmu  – navíc v dobré společnosti…

Veselé merseybeatové písničky
Zkoušel jsem poslouchat všelicos, jazz, rock,  pop, i k folku a  artrocku jsem si čuchnul,  motorhead si občas cpal do hlavy, ale co naplat, stará hudební láska nerezaví. Konkrétně v mobilu místo nejpřednější zaujímají Swinging Blue Jeans, Merseybeats, Hollies, Fourmost…  jednoduchý, ale chytře napsaný písničky, u kterých se, když je slyším, mám chuť smát.

Počasí – když mě poslouchá
Mám radost, když prší a já zrovna chci aby pršelo! A naopak…

Simpsons
Spolu s Bundovejma asi jedinej komediální seriál, kterej můžu sledovat pořád dokola a neskutečně se bavim…

Želé medvídci
Jediná zamilovaná sladkost, která mi vydržela z dětství. Geniální výrobek a způsob jak likvidovat potravinářský bio odpad…

Trpící kočička
Ano, mé zákeřné já má občasné pocity uspokojení a zadostiučinění v momentech, kdy naši kocouři za dveřma předsíně smutně mňoukaj a chtěj do naší společnosti. Tyto pocity mívám často zejména po té, co mě něčim naserou a nebo někde v bytě naserou…

Extrémní žehlení
Adept na nejpitomější sport na světě  – zaručeně mě vždycky rozesměje…
🙂


Luke

One response to “Malé lidské radosti….

  1. Ashman Červenec 31, 2013 (8:03 pm)

    Extreme ironing opravdu pobaví.

Zanechat Odpověď

