TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Co sem nedám a co sem dám, část 1. – co sem nedám

Ahoj,

ten vonácký blog má na mě takové zvláštní kouzlo. Napadá mě spousta věcí, o kterých přemýšlím, které bych někam napsal, poslal, aby o nich mohli přemýšlet i jiní lidé. Ale zase aby o tom přemýšleli úplně cizí lidé, o to až tak nestojím. Jenže tento blog je vonácký a i když se zabývá i našimi životy, aby to dokreslilo dění celé naší televize, něco se sem prostě nehodí. A tak spoustu věcí spolknu a jen občas musí být něco napsáno.

Nedám sem politická témata, nebudu si s vámi povídat o čecháčcích, o volbách, o levici, pravici, zadnici. Ani to, že už se nedají pořádně číst žádné noviny a weby, aniž bych nebyl stíhán senzacechtivými titulky o komunistech, Mlhošovi, Džambulce, vousatém Nečasovi či estébákovi Babišovi.

Nebudu psát o své rodině, neboť rodina je pro mě posvátná a povídání o ní se na TVVONA blog nehodí.

Takže to skoro vypadá, že se nedám vůbec nic.

Ladik

One response to “Co sem nedám a co sem dám, část 1. – co sem nedám

  1. Luke Srpen 23, 2013 (7:34 am)

    Já myslim, že některý zmiňovaný témata by se sem klidně hodily – třeba tepat současný tisk a novináře nikdy neuškodí (ale je to asi zbytečný) :). Já beru tenhle blog jako takovej můj (náš) deník, do kterýho samozřejmě nemůžu a nechci psát asi úplně všechno, co se mi honí hlavou, ale baví mě psát o zážitcích, o věcech co mě bavěj a zajímaj a občas nějaký hlubokomyslný plky. No a až se za 50 let podíváme zpátky, bude nám tenhle blog suplovat naší chatrnou paměť a třeba to zaujme i lidi, který v budoucnu bude zajímat, jak se vlastně žilo na začátku třetího tisíciletí :).

Zanechat Odpověď

