TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

The show must go on…

My way, Summertime, Hallelujah a zmíněná skladba od Queen zazněla dneska v motolském krematoriu na tátově pohřbu a jak se v této skladbě praví, musí se jít dál. Nejdelších 17 minut v mym životě.   Přemejšlel jsem, jestli mám vůbec o tom něco psát, ale jak už jsem několikrát zmínil – beru tenhle blog jako takovej můj (náš) deník a proto si myslím, že sem patřej občas i osobní věci a někdy i ty smutný a tohle je jedna z nich.  Nebudu se moc rozepisovat, ale jsem rád, že Táta ke konci moc netrpěl a i když svině rakovina nakonec (jak to tak bejvá) vyhrála, tak ho nemoc nezlomila natolik, že by nás ke konci třeba nepoznával a bolest se dařilo pomocí morfinu tlumit na „přijatelnou“ míru.  V tom smyslu  mě napadá, že člověk by měl žít co nejdéle, ale pokud se blíží nevyhnutelnej konec, měl by ten být naopak co nejkratší a to se myslim v tomhle případě splnilo. A 74 let neni  moc, ale ani málo.

A další dojmy z pohřbu? Hodně lidí, který jsem neznal – tátovi spolupracovníci, spolužáci, kamarádi, příbuzní a potěšilo mě i několik lidí od nás z Řep z baráku, kde byl Táta v posledních letech předsedou sdružení vlastníků bytů. Dalším zážitkem byl zhruba padesátiletý pán z krematoria, který dnes pohřeb uvedl a ukončil a který mi připomínal Rudolfa Hrušínského ze Spalovače mrtvol – s vlasy ulízanými k poloplešaté hlavě s lehce slizkým pohledem a s rutině nacvičeným „smutným“ výrazem. Jak se asi tváří doma u večeře?

Po pohřbu jsme se přesunuli k Bílému Lvovi na Břevnov, kde jsme v rodinném kruhu ještě zavzpomínali a pak jsme s Žábou vyrazili si dnešek trochu zlepšit,aby se na něj nevzpomínalo jen smutně  – vydali jsme se na pražskej hrad, nějakej dobrej duch nás tajně pustil do Baziliky sv. Jiří, pak jsme se prošli Zlatou uličkou a muzeem brnění (né v ruce, ale zbroje) a objevili jsme novou vinici – u Richtera na hradě, odkud je skvělej výhled po celý Praze a tam jsme si dali něco místního produktu. Když k tomu připočtu to počasí, tak se dnešek vlastně celkově povedl.

A co dál? Bude show pokračovat? No jasně! Já teď posledních 14 dní dost chlastal, takže dneškem to na pár dní přeruším a vyhlašuji několik dní abstinence! Kdo se přidá? 🙂

Luke

Zanechat Odpověď

