TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ubuntu 13.10 a Windows 8.1

Pro všechny fanoušky nových systémů, změn a vývoje tu jsou dvě aktualizace operačních systémů.
17.10.2013 vyšlo nové UBUNTU s číslem 13.10 a názvem Saucy Salamander
18.10.2013 (dnes) Jsou ke stažení nová Windows 8.1
Ani jeden systém jsem ještě v běhu neviděl, používám Ubuntu 13.04 a Windows 8, tak jsem na ty změny zvědav. (Mimo to ještě používám Windows 7, Windows XP, Xubuntu, Android 3, Android 4 a iOS 7 (a znám i další systémy, ale ty zmíněné mám aktuálně nainstalované)).
Jestli bude čas, systémy vyzkouším a napíšu, jak se mi nové verze líbí.

Ladik

3 responses to “Ubuntu 13.10 a Windows 8.1

  1. Luke Říjen 18, 2013 (12:16 pm)

    Napiš, já se zastavil na W7 a linux už vůbec neřešim 🙂

  2. Ladik Říjen 25, 2013 (6:24 am)

    Windows 8.1 zatím nenainstalovány a Ubuntu 13.10 mám a největší změnu vidím na ploše, protože jsem si změnil tapetu. 😉

  3. Ladik Říjen 30, 2013 (11:28 am)

    S Windows 8.1 jsem se stále ještě neviděl. Jsem se těšil, co bude nového a teď na to není čas.

Zanechat Odpověď

