TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

O tabletu s windows

V práci se mi do rukou dostal tablet od HP s windows 8. Zrovna dnes jsem se na notebooku pustil do upgradu na windows 8.1 a tak jsem mohl v přímém přenosu porovnávat dotykové a nedotykové windows. S myší a klávesnicí to všichni známe, dotykové je to trochu jiné. Kde je pravé tlačítko myši? Jak udělám klávesovou zkratku, když je sw klávesnice skrytá? Systém vypadá úplně stejně jak pro stolní počítač, notebook nebo tablet. Dotykové windows v metro rozhraní se dají zvládnout, ale v aeru a bez tlačítka Start, jak ho známe z W7, je to masakr. Volá to po připojení BT klávesnice. Minimálně.
Tablet vypadá pěkně, procesor dvoujádro intel 1,8 ghz, údajně ssd disk. Ještě si to budu muset zítra oťukat.
Víc než tablet s androidem nebo ios mi to připadá jako dotykový počítač. A to otevírá nové možnosti.
Nainstalovat si cokoliv, jakýkoliv program (pro windows), než jen stahovat ze storu.
http://m.alza.cz/hp-elitepad-900-d379338.htm

Ladik

One response to “O tabletu s windows

  1. Ashman Říjen 31, 2013 (8:48 pm)

    Třiadvacet táců mi připadá jako docela masakr.

Zanechat Odpověď

