TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Na vlastní pěst: Blackwar

Premiéra reportáže o organizaci Blackwar z cyklu Na vlastní pěst proběhla v neděli 26.1. 2014 během první přestávky hokejového utkání mezi New York rangers a New Jersey devils. Film byl přijat kladně, i když je nutno podotknout, že testovací publikum a členové Tv Vona byli v tu dobu již ovlivněni alkoholem a někteří i travnatými látkami (v množstvím malém a jen pro vlastní potřebu). Zajímavý je také ten fakt, že zatímco před premiérou to devils šlo, tak po ní už padaly góly jen do jejich klece.

Každopádně posuďte sami, internetová premiéra filmu je zde. Pan Jan Destrojer, zakladatel Blackwar, se až do poslední chvíle snažil premiéře zabránit a dobýval se ke mně do bytu. Odstřihl mne od internetu, takže jsem musel v mrazu sešplhat po hromosvodu dolů. Po divoké automobilové honičce Prahou jsem se dostal na letiště (Václava Havla) a odletěl do Moskvy. Ale i to nestačilo. Destrojer mne pronásledoval i tam v přestrojení za biatlonistu a střílel po mě v kostele Bohorodičky. Nakonec jsem se dostal k Edwardu Snowdenovi, který použil své špiónské triky a umožnil mi anonymně (aniž by o tom zpravodajské agentury  USA, Ruska, Izraele věděli) nahrát film na internet. Co bych ale pro Vonu neudělal, že? Takže si toho važte a u filmu se hezky bavte.

Lou

Napsat komentář