TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Koncert ve Velkém Šenově

a jsem tu s dalšími koncertními zážitky. V sobotu jsme měli s naší 60s revivalovou kapelou naplánovanej koncert na festivalu ve Velkém Šenově a jelikož náš zpěvák se zrovna tenhle víkend ožírá ve sklípku na Moravě, jel s náma jako záskok Mňouk.

Velký Šenov se nachází na úplném severu ČR v tzv. Varnsdorfském výběžku a když jsem zjistil, že tam jede vlak, neváhal jsem a rozhodl jsem se udělat si menší železniční výlet. V poledne jsem tedy na hlaváku zakoupil knížku, dvě plzně a bagetu a s basou na zádech jsem nasedl do děčínskýho rychlíku v podobě klasického elefanta. Vlak se solidně zaplnil, kolorit cestujících byl opravdu různorodý – naproti mně seděl nějakej tichej korejec, vedle něj mladej skejťák s růžovou kšiltovkou a naproti starší paní, která si dle oblečení a makeupu myslela, že je ještě mladá…

IMG_20140830_145714

Dvouhodinová cesta do Děčína uběhla rychle – chvílema jsem si četl, srkal plzeň, pak jsem čuměl na utíkající krajinu a poslouchal na spotify Easybeats. Za chvíli se ukázaly první vrchy a hory českého středohoří, začalo lejt a brzy jsme byli v Děčíně. Další vlak do Rumburka, kterým jsem pokračoval, stál hned na tom samém nástupišti a jednalo se už o spoj německých drah, a tak jsem si následnou hoďku a půl užíval cestu skrz Hřensko, pak skoro hodinu skrz Německo, až jsme dojeli opět do Čech a kolem čtvrté jsem vystupoval ve Velkém Šenově. „Tady má bejt nějakej velkej festival“, ptal jsem se nádražáka, „nevíte kde to je?“ – „Cože? V Šenově a festival? O tom já nic nevim….“ Trošku jsem znejistěl, zda jsem vůbec ve správným městě – přece jen Šenovů je víc – naštěstí po pár krocích jsem narazil na plakátovou plochu a tam už jsem našel i upoutávku na celou akci, včetně místa konání – na místním fotbalovém hřišti.

Velký Šenov má sice v názvu přídavné jméno „Velký“, nicméně z mého pražského pohledu se jednalo o středně velkou vesničku s příjemnou atmosférou a hezkým náměstím. Narazil jsem tam ale jenom na jednu hospodu a to je na pováženou, Vážení přátelé! Měl jsem žízeň a tak jsem se rozhodnul pokračovat v prohlídce městečka ze zahrádky oné hospody. Tam už bylo několik hloučků místních – jeden hlouček byl fotbalovej tým SK Velký Šenov, který se právě domlouval taktiku a organizační věci na další zápas a další skupinou byli nějaký místní ožralové, kteří si krátili čas mezi pivy fotbálekm s půlkou chleba a hlasitým smíchem čemukoliv.A zpívali punkové písničky.  Já jsem se začetl do knihy a najednou už bylo po šestý večer a tak jsem musel vyrazit do místa koncertu.

Už z dálky jsem slyšel hrát ABBU a na příjezdový cestě jsem se akorát potkal s auty naší kapely – Vaťák s Mňoukem akorát příjížděli – „Čau tlustý prase“, pozdravili jsme se s Mňoukem. ABBA hrála výtečně, my si dali ještě jedno pivko a začali se připravovat. Koncert se konal přímo na hřišti v přistaveném mobilním pódiu a my přišli na řadu kolem půl osmý večer.

Počasí bylo už zas dobrý a lidí tam bylo asi odhadem 200.  Mňouk byl dneska víc ve formě než v pondělí na Palmovce a i míň hraný věci, jako I´ll get you zněly myslím dobře. Lidi se chytli samozřejmě hlavně na hity a rock´n´rolly a kolem devátý nám ani nepřišlo, že už končí vyhrazenej prostor pro naše vystoupení a rozloučili jsme se tedy na rychlo písničkou She loves you.

IMG_20140830_204608Následovala ještě klobáska, pokec, poslech metalový kapely, která nastoupila po nás, a pak už jen noční cesta domů v autě s Vaťákem a Mňoukem.

Tohle byl zatím nejsevernější koncert v historii naší kapely a snad ne poslední ve Velkém Šenově

Hudbě zdar!

Luke

Zanechat Odpověď

