TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Opět koncertní konec týdne, opět svatba a ukradený doklady :)

Už je to trapně jednotvárný a nebejt Loua a jeho testovacího mobilního okénka, smrskl by se tématický záběr tohoto blogu do muziky, chlastu a kocoviny.

Nejinak tomu bylo tento víkend. Nejdřív jsme ve čtvrtek zahráli s Psycho Doors revivalem v narvaným Kainu, o den později jsme brány pekla s Doors pootevřeli kousek od Sýkořic – v Újezdě u Zbečna na jedné svatební oslavě hippíků.

V sobotu ráno jsme se ale hodili s Žábou do svátečního šatu a vyrazili jsme rozespalí vlakem na Hradec, kde jsme měli přestupovat na další vlak, který nás měl hodit až do Kostelce nad Orlicí, kde se celá sláva konala. Naše rozespání se nám (mi) ale moc nevyplatilo, protože v nestřežené chvíli mi někdo z pověšeného hipstr kabátu (jak by řekl Lukyhell) ukradl peněženku s prachama a hlavně dokladama a kartama.  Asi to byli ti dva smraďoši co seděli na sedadlech za náma…  přišli jsme na to těsně před Hradcem, tak jsem po marném prohledání košů hned přes mobil zablokoval platební karty a v Kostelci nad Orlicí jsme vyrazili na polici nahlásit  odcizení OP, což je překvapilo a tvrdili nám, že se to má hlásit na MÚ v mém trvalém bydlišti…  no nic. Nebudeme si kazit den, Žába vybrala peníze ze svýho účtu a tak jsme si dali k obědu výbornou kachýnku na kosteleckém náměstí a dobře nasyceni vyrazili na třetí hodinu do místního Nového Zámku, kde měl obřad můj kamarád Martin, jehož pražskou rozlučku se svobodou, jsem tu popisoval před měsícem.

Obřad byl venku v krásný zámecký zahradě, trval přijatelnou dobu a nakonec jsme se spolu se všemi svatebčany přesunuli do nedaléké vesničky Vrbice, kde se v Penzionu u rozhledny konala hostina a náš večerní koncert.  Na místě už Vaťák a Vaitík přichystali aparaturu , zprovoznili jsme i místní hudební reprodukční systém a na mě ten večer připadla i role DJ.

Svatba pak pokračovala hostinou, tanci a ve všeobecném veselí jsme někdy kolem půl osmý začali hrát dva cca hodinové koncertní sety, osvěžovali se při tom točeným primátorem, náš bubeník vínem a hosté nás zásobovali slivovicemi, takže ke konci druhé části koncertu už bubeníkovi vynechával kopák, nám občas akordy a mně se pletly struny na base (a to mám jen 4). Lidé byli nadšení, následoval i přídavek a jako třešnička na dortu bylo vystoupení novomanžela Martina, se kterým jsem zahrál dvě jeho písničky, které jsme hrávali v  uskupení The Night strangersThe Letter a Mimozemšťán

My jsme v penzionu nocovali, stejně tak i náš bubeník Tomáš, takže s ním jsme se dále věnovali pití, Tomáš usilovně sháněl cigára a na mě připadla další role – uvádět tombolu. Vyhráli jsme s Ženou Apple Phone (dětský s vodou uvnitř), Čističku vzduchu (malou květinu) a Sadu vrtáků (těstoviny „vrtule“). Byla to sranda.

Pak už se vzpomínky na konec večera rozmazávaj, kecali jsme a chlastali slivku s Jožem a Fabiánem, tancovali jsme na diskotéce a po třetí ráno zavelel ženichův táta k ukončení akce a nás posledních cca 6 statečných se naposledy napilo. Bylo mi zas slušně blbě a hned jsem ale naštěstí usnul.

V neděli v 9 ráno jsem se vzbudil, Tomáš i Zlata byli čilí a balili věci k odjezdu a mě bolela kebule jak střep, žaludek na vodě, prostě menší kocovina. Naštěstí jsme domů nemuseli jet vlakem, Tomáš nás hodil až před dům a po cestě jsme to vzali v Hradci přes McDonald a Cheesburger s Colou pomohl…

Další propařený víkend je za náma, dneska ráno jsem v řepích už zařídil novou občanku, novou kartu v bance, v práci též a teď ještě zbejvá VZP, opencard a Aerokarta. Zasraný zloději!

Tak se mějte hezky

Luke

Zanechat Odpověď

