TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Testovací okénko Karla Točny číslo 2

První díl mého Testovací okénka, kde jsem testoval tablet Prestigio (https://www.youtube.com/watch?v=PQyXeod7d48), měl velký úspěch (na youtube.com ho shlédlo přes pět tisíc lidí), a proto jsem se rozhodl v projektu Testovacích okének pokračovat. Recenze na internetu jsou často zavádějící, recenzenti mají špatné údaje, nejsou objektivní, často podlehnou tlaku reklamy. Proto jsem tu právě já. Ve svém okénku vám přinesu zaručeně objektivní recenzi, která vám pomůže s výběrem produktu. Na mě se můžete spolehnout.

Ve druhém díle pro vás testuji Samsung Galaxy S5 mini, kompaktní verzi vlajkové lodi Samsungu. Podíváme se na specifikace telefonu, projdeme obsah balení a telefon podrobíme důkladnému a tvrdému testu. Sledujte Testovací okénko Karla Točny. Jsem tu pro vás.

Karel Točna

Zanechat Odpověď

