TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Obchod levneknihy

Jsem po delsi dobe zavital do levnych knih na Andelu. Je to tam velke, maji toho hodne a kdyz zrovna neni prosinec, tak se da po obchode uplne v pohode pohybovat. Knizky pro deti pesunuli do snizeneho patra a cele patro tim zabrali. Tak jsem sel stojan od stojanu a pozorne prohlizel, co maji a co koupim. Ze zacatku jsem nemohl na nic narazit. Spousta „super“ knizek pro deti za „super“ penize. Ale pak uz jsem narazil na rozkladaci knizky s basnickami. Ty hrozne rad predcitam. Z hlavy jich dam uz aspon tricet. Treba tuhle:
Ach ach ach
Spalila jsem hrach
Polivka mi vykypela
Co jsem smutna vytrpela
Ach ach ach
Spalila jsem hrach

Nebo

Vzal si sedlak selku slepou
Klisnu hluchou
Kosu tupou
Sece travu za chalupou

Trava sucha
Selka slepa
Klisna hlucha
Kosa tupa
Sece travu
Jen to lupa

A dalsi takovy vtipny

Hajkovic Andulka
To je hodna holka
Ona nic nedela
Jenom z okna kouka.

🙂 ta je fakt hodna

Tak jsem pobral par basnickych knizek, at rozsirim svou znalost, pridal jsem knizku s ukoly, ktere by Barca mohla zvladnout, zaujala me obrazkova knizka s deseti vynalezci, pridal jsem si cedecko s vypravenou pohadkou cert a kaca (konecne se dozvim, jak to s nimi bylo) a uzavrel jsem to skotskou trojdetektivkou, ale nazev ted z hlavy nedam, tak mozna pak doplnim.
Nechal jsem tam krasnych neco pres 3 kila a jsem spokojenej.
Nakupy knizek me bavi. A jejich cteni taky.

Chcete jeste jednu basnicku na zaver?
Tezkou, ale snad to dam

Frantisek Hrubin
Snehulak

Na lede je snehulak
A hrnec ma za usima
Bezel by a nevi jak
U zeme ho drzi zima

Az ho pusti pobezi
S vodou podle nabrezi

A protoze tleskate, dame si uplne posledni, ta se bude libit ashmanovi

Kohout krici kykyryky
A slepicka kokodak
Takhle kohout zoba zrni
A slepicka zrovna tak
Zoby zoby zoby zob
Vyzovali cely snop

Zoby zoby zoby zoby
Kohoutek se na ni zlobi
Slipka zoba zoby zob
Kdyz si hloupy kohoutku
Nech si ujit pochoutku
Ona zoba, ty se zlob

Ladik

One response to “Obchod levneknihy

  1. Luke Říjen 3, 2014 (7:40 am)

    Mě štve jak se LK na andělu proměnily v obchod se všim možnym, teď jsou tam knihy spíš menší část sortimentu a zbytek jsou hračky, hadry a další věci…. ale asi to frčí.

Zanechat Odpověď

