TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

koncerty, rýmička a nová FIFA

komunální volby se blížej a i když já volit nebudu, tak voleb vesele využívám k sprostému obohacení tím, že s kapelou jsme již hráli na dvou předvolebních akcích – vždy naštěstí pro místní občanská hnutí (a nemusíme tak posílat komunisty do prdele! :)). Naposledy jsme hráli nyní v neděli odpoledne ve Skalné u Chebu.  Na místním hradě Vildštejn jsme již hráli před několika lety a místní si nás pozvali letos a byla to velmi příjemná venkovní akce (pod záštitou místní starostky), na kterou dorazilo hodně místních i přespolních návštěvníků (pochválil i nás i pár z nedalekého Německa). Lidi se za bílého dne roztancovali až kolem páté odpoledne a museli jsme dávat 6 přídavků včetně mnou vyřvané She´s a woman, kterou jsem sice odzpíval, ale hlas už mám zas vyřvanej na pár dní dopředu. Ta cigareta k tomu taky asi zrovna nepřispěla.  Akce se tedy povedla, máme již pozvání na další koncerty do Skalné a my se po té večer vydali domů – poprvé v kapelním minibusu našeho zpěváka.

A tady momentka ze stavby aparátu a „podia“ (přívěs Plzně) s hezkým portrétem jednoho z hudebníků:

IMG_20141005_132020

Výsledkem venkovního hraní a sychravýho počasí je další moje rýmička a krkoškrab, kterej už druhej den léčim přes den čajem, večer skotskou a doufám, že do pátečního hraní v Kladně se dám do kupy. Léčbu mi od včerejška zpříjemňuje nová FIFA15. Hra vyšla už koncem září a já jsem ji včera netrpělivě poprvý pustil na playstationu a odehrál jsem několik zápasů. Je to hodně dobrý, hra je výrazně zlepšená oproti 13ce (kterou jsem hrál naposledy) a inteligence počítače a brankářů byla značně vylepšena. Grafická stránka hry je o něco lepší, nicméně žádnej extra mega kvalitativní skok oproti old-gen podobě FIFY nečekejte, příjemné je ale zpracování stadiónů, emocí fanoušků, nové prostřihy atd. Vrátil se i offline mód turnaje (ten prý v nextgen FIFA 14 chyběl) a můžem tedy někdy dát Řepskej turnaj č. 2! 🙂

IMG_20141006_182731 (1)

Už jsem o FIFA natočil i první „gameplay“ video na můj youtube kanál a chystám se hrát i online FIFA ultimate team – sestavim si tým jen ze samejch punkáčů brankářů  a budu trápit protihráče! 🙂

Tolik tedy k uplynulejm dnům, stihli jsme s Žábou o víkendu dát ještě náplavku (letos možná už naposledy) a já teď propadl na spotify Glenu Campbellovi a jeho popfolkcountry písničkám, takže končim se psaním a jdu si pustit „Guess I´m dumb“…

Mějte se

Luke

Zanechat Odpověď

