TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nové příspěvky v archivu blogu a štítkování

Tohle je informační příspěvek – importoval jsem do tohoto blogu  několik desítek mých postů z mého historického blogu „zpátky v čase“ a onen druhej blog jsem zrušil, protože stejně nebyl čas na jeho údržbu. Příspěvky tedy najdete v historii tohoto blogu (zejména rubrika „Historie“)a proto taky přibyly některé rubriky v pravém menu (to ještě doladím a duplicity odstraním).

Další věc, které souvisí s přehledností blogu, jsou štítky (tagy) – začal jsem postupně zpětně oštítkovávat staré příspěvky a to dle autorů příspěvků, témat atd. Štítkovou navigaci  pak najdete pod pravým menu dole a můžete si tak přehledně vylistovat např. všechny Ashmanovy příspěvky (a že jich je mnoho! :)) Zatím je oštítkována jen část blogu (cca 2 roky zpět  + vybrané starší posty), je to docela piplačka, ale časem to snad dám celý.  U nových postů zkuste přidávat tagy, případně je doplnim já, pokud na to zapomenete.

Díky

Luke

One response to “Nové příspěvky v archivu blogu a štítkování

  1. Žába Říjen 8, 2014 (9:55 pm)

    Nejvíce nejvíc se mi líbí tag Vokurka 🙂

Zanechat Odpověď

