TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Eskalatory

Nekdy pred rokem jsem si zacal delat statistiku, kolik stacim vyjit schodu na eskalatorech z nastupiste i.p.pavlova nahoru do vestibulu a kolik z vestibulu na ulici, nez me schody vykopnou a schovaji se pod zem.
Obvykle stiham na tech prvnich 33 schodu/kroku a na druhych 20. Protoze jsem nekdy do toho slapnul vic, stihnul jsem jich vic a zacal jsem si to psat.
Pak jsem prestal a minuly tyden jsem si na to zase vzpomnel a dal jsem jich 36 a 22. A dnes 37 a 23. Je to rekord? 37/23 byl muj rekord ze 4.10.2013, ale v utery 8.10.2013 jsem ho prekonal na 38/23.
Dnes jsem tedy zopakoval druhe misto a rekord budu muset trhnout priste. Zda se mi, ze rezervy jeste mam.
Ladik

P.S. Pres andel metro moc nejezdim, ale tam se da dat pres 80 schodu, nez jste nahore. Kde jsou nejdelsi schody? Na Miraku? A jeste jedou pomalu (protoze to je na Acku). Tam by slo urcite i pres 100. Kdo to da?

2 responses to “Eskalatory

  1. Ashman Říjen 24, 2014 (9:28 am)

    Nejdelší jsou na míráku. Ale třeba na Florenci (z béčka) taky stojej za to.

  2. Mehehe Říjen 24, 2014 (7:22 pm)

    Mírák – 112 kroků.

Zanechat Odpověď

