TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

500 odběrů mého Youtube kanálu

v sobotu ráno padla hranice 500 odběrů na mém sportovním gameplay kanále https://www.youtube.com/channel/UCBc6mpPoKv2intFrCncIlBA   počet denních shlédnutí nyní kolísá na hranici 2tis za den a taky mi před pár dny dorazil dopis od Google s autorizací mé poštovní adresy, takže už jsem oficiálně placený agent posluhovač googlu z jejich systému adsense 🙂

Bez názvu

Práce s takovou komunitou je zajímavá věc, jeden fanda mi dokonce udělal nový logo a banner pro mou facebookovskou stránku. Největší ohlas mají dvě hokejové video série – hry na přání (fandové do komentářů píší, jaké zápasy by chtěly vidět) a režim kariéry z Be a pro  za obránce Chucka Norrise.  Fandové mě v komentářích i upozorňují (k čemuž je i vyzývám) na nepřenosti či chybnou výslovnost některých jmen hráčů a zkrátka snažím se, aby videa působily trošku profesionálně, byly napínavý a zaujaly diváky.

Práce na videích je občas trošku zdlouhavější, nicméně už jsem se naučil jisté rutině (a i to komentování už zvládám bez větších střihů či opakování) a netrvá mi to tak dlouho, jako na začátku před dvouma měsíci.  Natáčením průměrně 2 videa denně a důležitá je i příprava na zápasy – v tom se mé komentování moc nelíší od skutečných profíků, který se musej na konkrétní zápasy velmi dobře připravit.  Je dobrý občas říct nějakou zajímavost o hráči, týmu, předchozích vzájemnejch duelech atd.

Dále mě samozřejmě zajímá i „konkurence“ v ČR a proto hodně koukám i na videa dalších „let´splayerů“, kteří točí sportovní hry a zkouším tam najít i inspiraci pro svůj kanál.

Docela by mě zajímalo, kolik reálně odběratelů na českém internetu může obdobnej (tématicky docela úzce zaměřenej) kanál zajímat? Ze začátku jsem si myslel, že jich nemůže bejt víc než třeba 200… teď si řikám, že by jich možná mohlo bejt kolem tisíce, uvidíme… 🙂

Luke

 

Zanechat Odpověď

