TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Na hokeji

Uplynulej tejden byl hektickej – Žába otevírala v Bratislavě novou pobočku jejich firmy, já stihl 2x Woodstock, dvě zkoušky s kapelama, zazimoval jsem chatu,  podíval jsem se do hokejový hospody v Holešovicích (Na Staré ráně), v sobotu jsme oslavili v narvaným Vagonu 25 let Professorů, YT oveček už mám přes 900 a včera jsem po dlouhý době vyrazil opět na hokej – a stejně jako před dvěma lety s Ládikem – i tentokráte na Spartu do Tipsport Arény, která hostila Třinec.

Sraz s kolegama sparťanama (skoro všichni maj permanentky a šály + dresy, takže jsem si mezi nima připadal trochu divně) jsme měli v půl šestý u fanshopu v Tipsport aréně – samozřejmě jsem čekal u toho druhého (je jich tam víc) a tak chvíli trvalo, než jsme se našli, dostal jsem lístek, koupil jsem si Radegast a sedli jsme si do sektoru 212 mezi ostatní věrné Sparťany. Zápas začal v pět hodin, ve sparťanský bráně Staňa, v týmu Třince navrátilec a bývalý „Lev“  Klepiš. Kromě několika úvodních minut byla hra a zápas v režii Sparty, která nakonec vybojovala docela přehledné vítězství 4:1.

10474262_860908470616439_1042014136464214801_n

Já se nesměle občas přidával k pokřiku „spartá“, jmen hráčů, potleskem jsem odměňoval dobré šance i brankářské zákroky atd. Atmosféra v aréně je samozřejmě o dost lepší než u televize nebo v hospodě.  Vedle mě seděla kolegyně z našeho účetního oddělení a musím říct, že  tolik vykřičenejch sprostejch slov jsem neslyšel ani od našeho pana prezidenta.. no ale v zápalu zápasu jsem to bral s nadhledem (vybavila se mi ale jedna scéna z filmu Deuce Bigalow dobrej striptér…) a jako doplněk oné vyhrocené atmosféry. Oproti poslednímu zápasu, který  jsem viděl na Spartě s Ládikem jsem byl navíc vybavenj brejlema, takže jsem viděl opravdu dobře a hokej jsem si užil.

Už mám koupený lístky na MS v Praze (zatim jen zápas Švédsko vs Rakousko) a v únoru zkusím ještě nějaký další splašit.  A co vy? Vyrazíte osobně v Květnu na MS?

Hokeji zdar

Luke

Zanechat Odpověď

