TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vánoce a rekapitulace roku

Tak už je tu opět konec dalšího roku, již 9. v historii tohoto blogu a s ním je spojená i pravidelná osobní rekapitualce.

Nejdřív se ale letmo zmíním o našich letošních Vánocích. Nejprve jsme 19.12. odehráli po delší době koncert ve Vodárně s Basketles a pak jsme se už vrhli do vánočních příprav. K tomu patřily opět filmy, cukroví, chlebíčky a hodně alkoholu! :). Na štědrý den nechyběl Bvajen, pak povinné návštěvy u příbuznejch, který nás docela psychicky vyštavily. O víkendu jsme stihli v kině medvídka Paddingtona (o filmech se rozepíšu někdy v dalším blognutí) a já občas stihl nakrmit mých již cca 1500 oveček!

Blíží se nám tedy Silvestr, já ho budu trávit v Plzni s kapelou a těšim se na novej rok a na Winter Classic – venkovní zápas NHL mezi Chicagem a Washingtonem (bude to na Voyu a Nova Sport)

A jaký byl pro mě již uplynulý rok 2014?

Pozitiva, co se mi líbilo a co mi dělá radost:
– krásný dovolený v Londýně i Paříži
–  jsme zdraví (vidíte, jak stárnu, když už tohle dávám mezi pozitiva?!)- Žába
– hodně koncertů s mejma kapelama (52 i se silvestrovským hraním)
– film Grandhotel Budapest
– Olympiáda v Sochi
– muj YT kanál 🙂
– pivo

Negativa psát nebudu – osobně mě žádný nenapadaj a takovýty všeobecný jako politika, ukrajina či Iveta Bartošová ani snad psát nemusim.

Tak si užijte hezky Silvestr a štastný rok 2015!

Luke

One response to “Vánoce a rekapitulace roku

  1. Lou Prosinec 31, 2014 (4:01 pm)

    Krásný Nový rok všem a fanouškům TV Vona především.
    Do Nového roku si dávám předsevzetí natočit nějaký větší film, aby naše tvorba nebyla jen Alkoholici (i když jsou velmi úspěšní, jak jsem se dozvěděl od mého nevlastního bratra, který se na to taky díval). Ideálně aspoň jednu Točnu a Školu zloduchů.

Zanechat Odpověď

