TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Víkendovej fičák!

To je ale fičák! Ne, nešlapu si na jazyk, mám na mysli ten ledovej mistrál, kterej nás o víkendu navštívil a kterej mi dneska ráno překazil pěší cestu do práce.

Víkend začal pátečním  Woodstockem, kde jsem se po delší době sešel s Chechtem u pivka a spolu s barmanem Martinem se témata naší debaty opět stáčely k Francii a jejím pochutinám. Jo a taky mi byla nabídnuta nová práce, tak to možná zkusim. Jo a v pátek jsem si konečně po asi 4 měsících znovu zařídil Opencard! Překonal jsem hrůzu z byrokracie, zašel na magistrát a byl příjemně překvapenej rychlostí a ochotou mladého úředníka.

V sobotu ráno se mi vrátila (ne z hospody, ale ze služebky) moje cestovní Žába a já ještě před tím stihl zajet k Mňoukovi, abych zjistil, že jeho počítač snad ani nemá už cenu přeinstalovávat. Moc jsem si ten den Žábu neužil, po třetí odpoledne jsem už totiž vyrážel na bus a na koncert, kterej se konal ve Stochově, což je kousek na západ od Kladna. V Biker´s baru Vodárna jsme hráli už asi 3x, ale naposledy tak cca 5 let zpátky. Bar se trošku změnil, nicméně pódium tam pořád je, takže jsme nazvučili aparát, dali si uvítací piva a kolem půl deváté začli naše první letošní vystoupení.

10898234_10205116338900863_1236705454251596736_n

Ilustrační foto ze sobotní zvukovky ve Stochově

Novinkami, které jsme už natrvalo zařadili do repertoáru, byly skladby Please Please me a Do you love me a publikum, které bylo ze začátku trošku chladnější, se v průběhu večera osmělilo a na konci už byl parket plnej. Akorát nebyl správně pochopen konec koncertu. Po twist and shout, jsme poděkovali a lidi se z parketu rozešli a nechtěli přídavek, což nás překvapilo, protože do tý chvíle si to zjevně užívali…  Když si začal posléze bubeník balit bicí, zjistili jsme, že návštěvníci se domnívali, že není konec, ale jen další přestávka a že budeme ještě hrát… nakonec se tedy nedorozumění vysvětlilo (funkce potlesku a pokřiku „přídavek!“ byla přítomným vysvětlena 🙂 )  neobešlo se to bez Yesterday a pak už jsme balili.

Koncert se povedl a rozhodně si letos opět hraní ve Stochově zopákneme. Tenhle rok budeme hrát více klubovejch koncertů – v plánu máme 4x Prahu (nejbliž asi v Dubnu ve Vodárně), Kladno, Slaný, zmíněný Stochov a budou přibývat i další města v okolí…

Doma jsem byl až někdy kolem třetí ráno a padl jsem spánkem vyčerpaných. Neděle už tak akční nebyla, chtěli jsme zajít s Žábou na mexiko do újezdské Cantini (bylo ale plno), tak jsme šli na Anděl do Homre de bla bla a potvrdili jsme si, že tam to fakt asi nemá cenu chodit…

Jo a u Kampy je prej John Lennon Pub s anglickejma pivama! Kdo se se mnou či s námi vydá na pivní průzkum?!

Mějte se

Luke

Zanechat Odpověď

