TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vývojář

Tak jsem si dnes podepsal novou pracovní náplň. Stal se ze mě systémový vývojář a budu dělat hlavně … A to už jsem nečetl. Tři stránky činností. Stejně to vždycky končí „mimo uvedené bude plnit příkazy nadřízeného“. Tak co. Nikdo se mnou o žádných změnách nemluvil, nic nového asi po mně nikdo chtít nebude a kdyby jo, tak tím líp. 12 měsíců se věnuji na servrech věcem jen proto, že jsem nebyl línej/nebo jsem byl blbej a pak zjišťuji, že už to mimo mě nikdo jinej neumí, domlouvám s firmami školení, ale ti nahoře mají své plány; prsty v lumpárnách, kde mě nepotřebují. školení mi odkládají, tak se musím učit sám. Jediné místo, kde se daří, je naše odborná it knihovna, která naštěstí nepatří pod náš odbor a paní knihovnice nakupuje spoustu zajímavých it knih, na kterých se domluvíme a které mi půjčuje až do roku 2040. Takže skoro do důchodu 🙂
A to nejzajímavější nakonec. Peněz budu mít na korunu stejně. Tak o co vlastně šlo?
Pravděpodobně se jednalo o nějaký trik, aby se vlk nažral. Nevím.
Vy víte? 🙂

Ladik

One response to “Vývojář

  1. Lou Únor 7, 2015 (4:40 pm)

    To je klasika. Tradičně neví nikdo nic, ale všichni dělají, že dělají a všechno vědí 🙂

Zanechat Odpověď

