TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vítězný Únor

…naštěstí si ale nepřipomínáme komunistickej puč ze 48. roku, ale mé vítězství nad rýmičkou! Ano, jsem již opět téměř zdráv, i pivo už mi zas chutná, takže se směle a vesele mohu pustit do života a taky do běhání, kde jsem skoro dneska nechal plíce.

V práci se teď nezastavíme, opět probíhá tajná pracovní akce a dře se od rána do večera! :). Na Youtube je můj kanál stále víc a víc populární, už ani nestíhám číst všechny denní komentáře a zatim mě to dost baví a reakce fandů jsou velmi pozitivní a potěší i první dorazivší bakšiš od Googlu.

S kapelami začínáme opět menší kolotoč koncertů – v tomto týdnu 2x s Doors revivalem, pak 2x s Basketles a počet koncertů na jaro příjemně narůstá.

Chodíme docela dost do kin, takže se můžete brzo těšit zas nějaký filmový blognutí,zkoukli jsme taky skoro všechny Bondovky a moc nás to bavilo. Na jaře nás s Žábou čeká další výlet do další z evropských metropolí – tentokráte do Bruselu a já se chci hlavně podívat na Atomium! Symbol výstavy Expo 58, kde naše Republika vyhrála řadu ocenění.

No a samozřejmě nesmíme vynechat belgická piva, čůrající chlapečky,  hranolky a uvidíme, co nás tam zaujme.

Užijte si také svůj vlastní soukromý vítězný Únor!

Luke

One response to “Vítězný Únor

  1. Ashman Únor 12, 2015 (10:59 pm)

    Nechci ti to nějak kazit, ale Brusel není nic extra. Atomium je pěkný, náměstí taky, ale radím příliš nečekat od chlapečka, abys nebyl moc zklamaný.

Zanechat Odpověď

