TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Čas změn

Musím začít dnes poeticky – je konec nejkratšího měsíce v roce, Jaro je za dveřma a s ním nový svěží vítr v našich životech. Tažní ptáci se za chvíli vrátí z výletu na jih, Jágr naopak míří na jih na Floridu, Ládik má novou pracovní pozici  a změny čekají i mě. Po 12 letech jsem dneska dal výpověď v současném zaměstnání a od Května posílím Chechtův tým v IT oddělení jedné americké společnosti. Bude to pro mě velká výzva, novej začátek a nová motivace, poznám nové lidi, budu pracovat s jinými technologiemi než dosud a procvičím se v angličtině, která bude v novém zaměstnání mojí hlavní řečí.

Ládiku, budu pracovat na Pankráci, takže to budeme mít kousek na pivko či občasný obědy 🙂

Držte mi tedy palce!

 

Luke

 

4 responses to “Čas změn

  1. Kví Únor 28, 2015 (12:25 am)

    Ty jo, to je super, to mi taky dává naději 🙂 Tak ať se daří!

  2. Lou Březen 1, 2015 (2:38 pm)

    Ať se Ti tam daří.

  3. Mehehe Březen 5, 2015 (6:47 pm)

    Skvělé zprávy – ať se ti tam daří 😉

Zanechat Odpověď

