TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Terry umřel a Blog nám umírá…

já sem skoro nepíšu, Ládik taky ne, nicméně aspoň jsme si našli ve čtvrtek čas na pivko, pokecali vo životě a tak. Mám radost, že už se blíží jaro, už jsme si sedli s Žábou i na zahrádku – minulej víkend v regrovejch sadech už otevřeli tu malou venkovní polodřevěnou hospodu a občerstvení!  Spolu s jarem se blíží i výlet do Bruselu, možná i do Lednice a v květnu chceme dělat chatu a bude i pražské mistrovství světa v hokeji!

V kinech je nyní remasterovanej Pernej den – první film s Beatles z roku 1964 a my jsme vyrazili v sobotu dopoledne do Světozoru a užili si tak na 90 minut Beatlemánii! Ten film pro mě neztratil nic ze svýho kouzla a energie. Pak následovalo obžerství s Ondrou a Káťou, Žába si dala uzené koleno a zapili jsme i Terryho Pratchetta… mimochodem, na něj mám vzpomínku, jak jsme s Lukyhellem a Louem (nebo i s Ashmenem?) jeli na jeho autogramiádu… muselo to bejt někdy v polovině 90. let a ani už nevim v jakým pražským knihkupectví to bylo, ale vim, jak mě štvalo, že ten divnej pán v klobouku se klukům do knížky podepsal a mě paní vykázala s prázdným papírem z fronty na podpisy, protože na knížku jsem neměl :)). Pamatujete si to, kluci?!

S kapelou nám teď přichází hodně koncertů, takže si zde dovolím několik pozvánek:

28.3. od 20:00 s Basketles v Unhošti (to je městečko mezi Prahou a Bezděkovem :))
17.4. s Basketles v Praze  u Vodárny
19.4. slavíme s Psycho Doors revivalem 5 let existence kapely v klubu Vagon!

No a pro ty z Vás, kteří mají čas tento čtvrtek 19.3., tak doražte na palackého náměstí k Vltavě na loď Kristian Marco, kde křtí své album Špinaví Lůzři!

Luke

2 responses to “Terry umřel a Blog nám umírá…

  1. Ashman Březen 17, 2015 (5:10 pm)

    Že tě někdo vyhnal z fronty na autogram si nepamatuju. Pamatuju si ale, že jsem snad jako jediný v celé dlouhé frontě (bylo to někde dole na Václaváku) měl jen jednu knížku. Většina ostatních měla snad všechny, co do té doby vyšly. No a že pan Pratchett měl radost, že mám normální jméno a Kantůrek mu nemusí radit, jak to napsat.:)

  2. ladik Duben 1, 2015 (4:34 pm)

    Šimána? To Ti přijde normální jméno? 😀

Zanechat Odpověď

