TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ashman v Top Gearu

Oslovil jsem BBC a nabídl jim za Tv Vona pomoc při řešení jejich zapeklité situace s moderováním pořadu Top Gear. Myslím, že tématicky má Tv Vona k BBC celkem blízko (nebo aspoň vzdáleně trochu málo snad ano), a proto bychom mohli navázat spolupráci. Jak všichni víte, Jeremy Clarkson byl vyhozen z pořadu Top Gear, protože napadl produkčního. Hemmond a May bez Clarksona nechtějí pokračovat, takže je pořad zatím zastaven.

Psal jsem BBC, že mám pro ně geniální řešení celé situace. Ashman si za dobu moderování Neanonymních alkoholiků vydobyl jisté renomé a fanoušci ho právem nazývají český Jereme Clarkson (nebo když ne fanoušci, tak aspoň já). Z toho důvodu jsem BBC napsal, že by měl pořad moderovat on a poslal jsem jim odkazy na několik dílů alkoholiků (včetně dílu se soutěží kdo dá sto panáků piva za sto minut! – to přesvědčí každého). Domnívám se, že Ashman má velmi dobrou šanci místo získat. Typově je podobný moderátor jako Clarkson, v autech se celkem vyzná, nějaký vůz už zdemoloval, takže by nic nemělo bránit, aby ho vzali.

Otázkou je: co na to Hemmond a May? Půjdou do toho s Ashmanem? Nebo si bude Ashman muset hledat jiné kolegy? Lukyhell by do toho podle všeho šel taky, zbývalo by tedy najít ještě někoho. Pište do komentářů tipy, kdo by to mohl být. Já se v autech moc nevyznám… leda, že by mě tam brali jako komickou postavu stejně jako v alkoholicích.

A to nejlepší na závěr – fanoušci by nepřišli ani o Neanonymní alkoholiky. Ashman by byl vytížen Top Gearem, ale rýsuje se tu za něj jasná náhrada. Alkoholiky by mohl moderovat Clarkson! Nyní je bez práce, takže bude určitě rád, že u nás dostane příležitost. Pro alkoholiky to bude jasný zisk, protože by se mohli vysílat do celého světa a v televizi. Případných roztržek Clarksona s produkčním se nebojím, protože produkčního nemáme a žádné večeře nikdo po natáčení Neanonymních alkoholiků nedostává. Aspoň já jsem nikdy nic nedostal. A moderátoři většinou spíš vrací obsah žaludku, než aby do sebe ještě něco cpali.

Uvidíme. Celá věc je v jednání. BBC na můj e-mail zatím neodpověděla, ale je to podle mě jen kvůli tomu, že přemýšlí, kolik milionů mají Ashmanovi nabídnout za jeden díl Top Gearu.

Voně a BBC zdar

 

Lou

2 responses to “Ashman v Top Gearu

Zanechat Odpověď

