TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Cestování zdar

Tak je tu Duben, s ním sníh, mráz,  vichr a žabí chřipka a já jen doufám, že to slibovaný Jaro už snad brzo začne. Mohlo by začít třeba tenhle pátek, kdy nám začíná bruselskej víkend a kdy se tedy pak můžete těšit na stručnou blogovací reportáž.

Ashman je ale nyní na druhý straně světa u šikmoočků a taky jsem ho přemlouval, ať sem napíše nějaké blogovací cestovní zážitky,ale moc se na to netvářil, takže spíš asi nafotí svých 5 tisíc fotografií, jak je u něj zvykem 🙂

A co se vůbec v posledních dnech děje? Nic extra – Já byl v sobotu na vysočině za prarodiči – slavili zrovna ten den 57 let od svý svatby (Děda nevynechal svojí obvyklou historku o tom mladém silném sokolovi, který už roztahoval své majestátní křídla k rozletu, když v tom jako by dostal ránu palicí do hlavy a bum.. byl ženatej!:)) Opět jsem pak odjížděl zpátky do Prahy vybavenej zásobami řízků, medu a mazance. Nedokázal jsem je přesvědčit, že v Praze není žádná válka ani hladomor..  V Neděli, jsem, stále sám, doprovodil Ondru a Káťu do podolské restaurace Podolka (tu nám myslim doporučovala Kví) a byl jsem nadšen! Hezká bio i masitá restaurace hned u Vltavy, točej tam Bernarda a vepřové medailonky i avokádové Creéme Brýlééé byly výtečné.

Také jsem měl malej koncert pro nejmenší publikum – ve čtvrtek jsem se před cestou do hospody stavil u Ládika a pro Báru a Gábinu zahrál písničky od Mládka a Ládik mi zdatně pěvecky asistoval!

Doufám tedy, že Duben se povede – nesmím zapomenout i na pozvánky na dva velké dubnové koncerty mejch kapel:

v Pátek  17.4.  hrajeme s The Basketles opět U Vodárny (Korunní 75) a o dva dny později, v neděli 19.4., slavíme s Psycho Doors revivalem 5 let existence kapely v klubu Vagon!

Luke

Zanechat Odpověď

