TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Amateurs story

streda se teda povedla

Na mobil mi chodily zpravy, ze tvvona dava na youtube videa a napr i amateurs story. Vzpomnel jsem si na Veroniku. Vecer jsem potkal Dasu, ktera ve story hrala. Pak jsem potkal i tu Veroniku, nahoda jaksvin, rikam ji, ze amastory je z roku 2001, kolik ze ji bylo, kdyz tam hrala ona? 15? A ona, ze asi tak. Sranda. Nam bylo 20. A uplne vecer jsem se domluvil s Jirkou Vasinou, ze k nam pujde pracovat na dohodu. (Tomu bylo tehda taky 15 nebo 16)

Tvvona den s vedlejsimi postavami jak ma byt 🙂

Lada

One response to “Amateurs story

  1. Luke Duben 16, 2015 (12:39 pm)

    Tak to je dobrá náhoda :))

Zanechat Odpověď

