TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Kratke blogy

vcera jsem se v tramvaji rozepsal se svym novym blogem, nedopsal a uz ani nedopisu. A tak zacnu psat jen kratke, abych se neztratil a vas neunavil. 

Jsem zvedavy na spolupraci s Jirkou Vasinou. Pamatuji si ho s ruzne obarvenymi vlasy, ale to mu jeste nebylo 20. Pak jsem ho parkrat videl, kdyz uz pracoval a prisel mi v pohode. A ted, kdyz uz mu je cca 30, tak to urcite bude zkuseny pracovnik 🙂 necham se prekvapit. Zatim jsem v praci tvrdil, ze je fakt dobrej a sazim na sebe, ze ho vse potrebne naucim. 

Pocasi je spravne aprilovy. Snezi, mrzne, sviti, prsi, je vedro. Nekdy vsechno v jeden den. 

V Britanii budou snemovni volby a tak se vic objevuji clanky o tom, jak to tam funguje. Zaujala me smlouva na 0 hodin, kdy vas muzou zavolat do prace  (kazdy den treba jinam) a musite prijet, jinak koncite a nebo vas nezavolaji a vy nedostanete penize. V necem mi to fungovani ostrovni monarchie pripomine tu zaprdlou zemicku, v niz zijeme my. 

Zaznamenal jsem kolem sebe par lidi, kterym ted v dobe konfliktu (hlavne na Ukrajine) zelenaji mozky. Pred par dny jsem cetl novelu od Dana Simmonse z prvni svetove valky a vzil jsem se do toho cekani v zakopech, strileni del, beh pres bojiste za palby kulometu, pres ostnate draty, plyn, masky, bahno, spina. Byla mi z toho zima. Tohle fakt zazit nechci. 

Konec kratkeho blogu 🙂

Ladik

One response to “Kratke blogy

  1. Lou Duben 16, 2015 (12:19 pm)

    Budu držet palce, aby tě Jirka nezklamal. Pozdravuj ho.

Zanechat Odpověď

