TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Jak byt tatou

hodilo by se napsat „dil prvni“, ale nenapisu, protoze si jen blognu a jdu od toho.

Duchem stale mlady, i kdyz vekem uz na hrane (ve 40 se to prehoupne do druhe pulky a uz to pujde rychle..) „vychovavam“ dve male dcerky 2,5 a 0,75. Tu mladsi staci pochovat, prebalit, nakrmit a povozit popr. ji prihrat do cesty nejake hracky nebo postavit vez, aby ji mohla zborit.

Ta starsi je hlava otevrena, houba nenasata, ktera si vsechno do te sve hlavy uklada; nekdy ji to v hlave lezi treba dva dny, nez se zepta, co je „do prdele“. Tridirna ji jede na plne obratky. Prichazi se slovy, ktere jsme snad ani nevyslovili a obraty, ktere nepouzivame.

Onehda jsem Lukemu a Ashmanovi vypravel, na co se vsechno pta. „Nevidim v tom hacek“, „faul“ „pavilon opic“…

Pred par dny jsem ji vysvetloval rozdil mezi „pasta“ a „past“. Muj priklad, ze na ni nekdo nastrazi cokoladu, aby, az se shybne, na ni skocil a ze ta cokolada byla past, si chvili promyslela. Mozna proto, ze je jasne, ze by se do te pasti chytila 🙂

Vcera rano pry dostala otazku, co si chce dat k snidani. Odpovedela: „musim si to promyslet“. A ted mi reknete, kde na tenhle obrat prisla? Nakonec jeji odpoved byla: „Dam si… Snidani“

Jsem tata, ktery se sveho „ukolu“ zhostil tak, ze jsem sve dcerky umistil na pozice svych malych kamaradu, kterym chci jit prikladem a vsechno se ode me v klidu nauci. Obecne na kamarady nekricim, ani je nebiji, maximalne vyuzivam empatie a vzivam se do sveho detstvi a premyslim a porovnavam, co by bylo prijemne mne a jak to tem holkam vysvetlit. Pravda, neziji s nimi v ponorce, vetsinu dne jsem v praci, proto mam s nimi mnohem vic trpelivosti. A proto jsme na ne dva.

Stoji to hodne sil. Kdyz mi kamos povida, jak prijde domu v pet, do osmi si odpocine, aby si pak pustil film, tak je to pro me jen vzpominka hodne do minulosti.

Nemenil bych. Mam super rodinu a delaji mi radost 🙂

Ladik

Zanechat Odpověď

