TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Hraní v Zichovckém pivovaru

A je tu moje další víkendový opilecký blognutí. Po pátečním Woodstocku jsem v sobotu ráno vyrazil na chatu připravit podmínky pro rekreační pobyt v dalším tejdnu –  vyčistil a vydezinfikoval jsem plesnivou lednici, posekal zahradu, očistil zahradní nábytek a grill, takže párty může za pár dní propuknout! 🙂

V pět odpoledne mě na Bezděkově vyzvedl náš zpěvák Martin a vyrazili jsme ke Slanému do minipivovaru Zichovec, který byl založen nedávno v roce 2012. Jeho piva jsem poprvý ochutnal už loni a utkvěla mi v hlavě desítka Sokolík.

Přijeli jsme na místo kolem pátý a dověděli jsme se, že zvučit budem až v deset večer před hraním, takže jsme najednou měli moře času. Co s ním? Vaťák si jel zahrát hokej, Bubeník se věnoval cigárům, Martin střízlivěl a já jsem se jal ochutnávat Sokolíka  a Krahulíka (12ka). Desítka Sokolík je hutné pivo – více do hořka s příjemnou plnou chutí. Naproti tomu Krahulík je víc do ovocna a sladkokyselejší než běžné české dvanáctky.V pivovaru je rovněž restaurace a Vaří tam hodně dobře moderní českou kuchyni a měli výtečnou zelňačku!

Koncert začal v osm a hrála kapela Forbes Ukulele Brothers – ano ukulelový orchestr, ve kterým učinkuje i Fany, známý slánský majitel Jazz Café Fany, který vypravil na akci autobus s příznivci 🙂 Kapela hraje hlavně česky zpivané folkové a country skladby,  hezky jim to šlape a zaujala mě hlavně ukulele basa, která měla hodně hutnej zvuk na to, jak byla malá.
My s Basketles jsme začali hrát po desátý večer a lidi hned od začátku tancovali a nakonec nás kolem půlnoci vytleskali na tři přídavky. Rozdali jsme i řadu vizitek, tak věřím, že si třeba znovu v pivovaru zahrajeme.
Zichovecký pivovar je zajímavým tipem pro hezkej výlet, já se tam rozhodně někdy zajedu podívat!
 Luke
Zanechat Odpověď

