TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Jarní chata a první dny v nové práci

Ládik tu psal o vejplatě a nových pomocnících v práci, ostatní voánci tu jen TVLujou, ale nenapíšou ani řádku blogu a já tu alespoň teď stručně splatím blogovací dluh za událostmi posledních dní.

Nejdřív se vrátím k jarní chatě – po rozlučce s bývalými kolegy v Tradici na Smíchově, jsem ve středu jen formálně ukončil starý pracovní poměr a ve čtvrtek jsme vyrazili na Bezděkov na každoroční jarní chatu. Ostatní řepáci se tentokráte nezúčastnili (asi stále TVLovali :)), ale poslové větru, zimy a deště – Káťa s Ondrou – ano. Stejně tak Kví s dobrotami a kávovým Adamem , aperolový Checht s Ženou a samozřejmě i Pan Mehehe s  rybou a výtečným vínem, které si slečna Kateřina chtěla uzurpovat. Za ty tři dny jsme se tam v různých sestavách obměnili, Ondra se hned v první večer po 11 Bernardech a medové slivovici stal průkopníkem nového záclonového tance, načež skoro celý druhý den prospal. Ochutnali jsme taky řadu pochutin a i přes chladnější počasí jsme si to tam docela užili. Shlédli jsme i první zápasy naší reprezentace na MS a opět se v některých z nás objevili nečekaně velcí a zapálení hokejoví fandové!

V pondělí v půl desáté jsem vcházel do CityToweru na Pankráci, kde nyní budu pracovat a spolu s devíti dalšími nastupujícími jsme si v angličtině vyslechli úvodní uvítání a představení firmy, pak nastoupil můj kolega Checht, představil nám IT systémy společnosti a pak už jsem se k Arnoštovi přidal, vyfasoval služební nb a mb a začalo tzv. provádění medvědů, jak tomu Checht říká  (s bývalým kolegou Medvědem to naštěstí nijak nesouvisí)- protáhl mě všema odděleníma ve dvou budovách, byl jsem postřelen nerf zbraní u administrátorů a poznal jsem řadu lidí různých národností – mých nových kolegů.  Odpoledne jsem se začal postupně seznamovat se systémy, hardwarem a sítí a čeká mě ještě mnoho informací, který budu muset „nasát“, abych byl platným a efektivním členem týmu. Snad to bude rychle :).

Luke

Zanechat Odpověď

