TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Práce a hokej

Po delší době se opět hlásím o blog-slovo. Už druhej tejden jsem v nový práci a je to mazec – ale už i řešim každodenní problémy uživatelů a kolegů, několik ticketů denně už dokážu zpracovat a jde mi to myslím čím dál líp. Checht mi vysvětlí vše, na co se ptám, takže celkově už ze mě pomalu opadává ten největší stres a tréma. Včera jsem měl první 1 to 1 video meeting s mým šéfem Darrenem z Londýna a dneska následovala i má první týmová videokonference. Také už jsme měli první skype školení od jedné dámy z amerického Microsoftu, která nám vysvětlovala SCCM a byla to skvělá úspávačka hadů. Za dvě hodiny jsme se dozvěděli, že systém umožňuje efektivní správu HW a SW zdrojů v doméně a že dokáže vytvářet logy.

Každej den chodíme s Chechtem na obědy a zatím pokaždý zkoušíme jinou hospodu a musím říct, že na pankráci a v blízkém dosahu Metra je toho dost ke snězení!

Další věc je, že už od víkendu mám nějakou chřipku a rýmičku a to mě sere. Ale co, ono to přejde.Musí. V sobotu totiž hrajem s Basketles v Žatci, rodném to Louím městě a hrát budeme přímo v Piváriu!

Teď k pražskému hokejovému MS. Náš tým hraje docela dobře, vylepšili jsme od začátku MS obranu a hlavně brankář Pavelec získal potřebnou sebedůvěru . Opět se ukazuje, že Jágr patří stále mezi nejlepší naše hráče a jeho absence na hřišti ve včerejším zápase proti švýcarsku byla dost znát. Slováci nepostoupili, což je pro mě trochu překvapení a suverénem MS je tým Kanady, který je jedním z nejsilnějších za poslední roky.

Zítra se ve čtvrtfinále utkáme s Finama a budu zvědavej, jak se nám bude dařit proti výtečně chytajícímu Peka Rinne (mu).
Tak držte palce!

Luke

One response to “Práce a hokej

  1. Lou Květen 15, 2015 (2:17 am)

    Škoda, že zrovna v Žatci nebudu. Ale mohl na koncert poslat prarodiče 🙂
    Vybíráte dobře 🙂

Zanechat Odpověď

