TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

První měsíc za mnou

IMAG0075

Tak v Concuru už mám za sebou první měsíc a je tedy čas k malému bilancování. Začátek byl docela krušnej, ale už jsem se naučil práci s active directory, diskovým kryptovacím systémem Sophos, už vim jak spravovat většinu interně používaných aplikací, potrápil jsem se s konferenčním systémem WebEx, pronikl jsem i do tajů Lenovo laptopů, poznávám powershell a absolvuju příšerně nudné dvakrátetýdenní školení na SCCM od jedné slečny z Microsoftu (uspávačka hadů, která navíc k časovému posunu školení dělá až pozdě odpoledne….). JInak ale skvělé. S kolegou Arnoštem Chechtem jsme si naplánovali každotýdenní meeting, kde probíráme pracovní novinky a dneska jsme se nechali vyvéstr až do 23. patra Empiria toweru a v naší relaxační místnosti jsme u žrádla meetingovali (výhled na Prahu viz výše). Jsem rád, že Checht tu je, hodně mi ten start ulehčil.  Za pár dní by mi taky měla přijít první vejplata a tak budu zvědavej, jestli fakt  příjde a nebo jestli jsem dělal zadarmo 🙂

Další věc – holky aneb kočky – aneb pokušení zde číhá skoro na každém rohu! V mé předchozí práci bylo sice pár hezkejch kolegyň, ale většinou to byly ajťačky a to včetně příslušného vzhledu – takže pohoda. Tady na Pankráci, kde jedna z největších koncentrací bussinessu, bank, zahraničních firem (plus obchodní centrum) je to skoro jedna kočka vedle druhé. Naštěstí pro Žábu – je zde i mnoho fešáků, snědých opálených bussinessmanů, takže mě si žádná nevšimá :)).

Cestou na oběd jsme dneska v parku u kafé na půl cesty našli několik téměř neoblečených slunících se sexy slečen (a jednu, kteoru měl někdo rychle zakrýt, ale neučinil tak) a to je znamení brzkého příchodu léta. Na léto se těšim  a už máme naplánovanou první dovču – nejdřív to bude BUdapešť a pokud to výjde v Srpnu, tak opět návrat na jezero Como v severní Itálii.

Tolik k posledním dnům – od dneška do zítřka je na žižkově na Parukářce opět Pivobraní, tak pokud se někdo k nám přidá, budeme tam zejtra od cca jedný.

Pivu zdar!

Luke

One response to “První měsíc za mnou

Zanechat Odpověď

